Pov Ray
'Het begon toen Marlies, de echte moeder van Tessa een ongeluk kreeg. Daarmee kwam de dochter van Tessa's grootste vijand te overlijden ook al reed zij door rood. Marlies zelf was een poos verlamt. Zins die dag heeft Angelo een hekel aan Tessa en haar moeder gekregen'Ik onderbreek mama.
'Omdat Tessa net zoveel pijn moest lijden als wat hij had'
Ik knik zodat ze weer verder kan.
'Angelo heeft toen ze 8 was haar moeder vermoord voor Tessa haar ogen. Tessa is hier toen geweest en vroeg ze of mij haar kon trainen wat ik heb gedaan.
Toen Tessa 10 was is ze verkracht door Alex. Op 11 jarige leeftijd heeft Angelo nog 2 vriendinnen en 2 vrienden vermoord.
Op 12 jarige leeftijd is Tess weer verkracht door Alex.
Later, ik weet niet precies hoe oud ze was heeft Angelo ook de vader van Tessa bedrijgd met de keuze dat hij ook vermoord werd of hij moest Tess mishandelen.
Hij had de tweese gekozen omdat ze al veel mensen was verloren.
Haar vader heeft bijvoorbeeld Tessa moeten brandmerken op haar buik, dat zie je als ze geen foundation op heeft hetzelfde gelt voor het lange litteken op haar rug die ze heeft opgelopen bij ee missie waarbij ze niet uit keek, gelukkig had diegene geen organen of botten geraakt.Ook heeft ze een litteken boven haar oog tot ongeveer de helft van haar wang. Ze heeft een paar schotwonden in haar arm en been.
Ze heeft een heel verleden, maar ze is altijd door gegaan wat ze altijd zei is, ik ga gewoon door met leven dat had hij of zij ook gewild dat ik dat doe.Sommige docenten op jullie school zijn ook van deze Organisatie zoals jullie gym, muziek en teken docent ook de balie mevrouw en directrice ook'
Iedereen kijkt geschrokken of moeten huilen.
'Maar die Angelo zei of hij het Tess nog niet duidelijk heeft gemaakt door het vermoorden van haar moeder, broertje en vrienden' zegt Blake na een poos stilte.
'Ik weet niks van dat ze een broertje heeft' zeg mam en kijkt dan Kate-Lynn, Ben en mij aan.
'Ik weet ook niks' zeg ik.
'Kunnen we niet in haar dagboek kijken?' Vraagt Lynn.
'We vragen Tessa wel als ze wakker is'
'Hoopelijk' zegt Ben.
'Hoezo hopelijk?' Vraagt Lisa huilend.
'De doctoren zeiden dat Tessa 10% kans heeft om wakker te worden. Ze had waarschijnlijk in het begin 2 schotwonden gekregen en er is 30 minuten niks aan gedaan dus ze is veel bloed verloren. Nadat ze 3 kinderen heeft gered om door een kapot raam heen te tillen kreeg ze een stuk glas in haar buik wat gevaarlijk kan zijn' zeg Kate.
'En Julie doen alsof dit normaal is' schreeuwt Jennifer in een keer.
'Beetje maar zo erg ook weer niet. Dit is nog nooit gebeurd en ze heeft er zelf voor gekozen ze vroeg Mar om haar te trainen' zegt Kate zacht en zie tranen over haar wangen rollen.
Bij iedereen behalve Ben, mama en ik maar ik zie dat ze zich sterk proberen te houden, net als mij.
'Jullie zijn gestoord dat jullie dit doen, en waarom kwamen jullie dan bij ons op school?' schreeuwt ook Lisa.
'Drukgsmokelaars maar die hadden we binnen 2 week al te pakken. Wij zijn gebleven omdat we jullie niet in de steek wouden laten, omdat we om jullie geven' schreeuw ik ook als laatste.
Ze kijkt me aan en zegt niks meer, het is helemaal stil.
Ik loop de deur uit en gooi het met een klap dicht. Snel loop ik naar de schietbaan. Daar schiet ik een stuk of 10x op de pop.
JE LEEST
De Spion Buiten Dienst.
Teen FictionTessa of liever Tess genoemd door haar vrienden, is een goede spion van de Organisatie die samen met haar beste vriend een nieuwe missie krijgt. Samen moeten ze naar een Internaat. Maar het loopt anders dan ze beide hadden verwacht. Blijven ze of ga...