~HOMİCİDAL LİU~

1.2K 50 12
                                    



Şimdi burda çoğu kişinin yanlış bildiği birşeyi düzeltecem,  O da Nurse Ann'in Liu tarafından öldürülmüş olduğu iddaları.





Şimdi canlarım, elimizdeki verilere bi gözden geçirelim. Önce Liu'nun pastasını ele alalım. Hikayede Liu'nun öldürdüğü hemşire öncelikle kesinlikle Nurse Ann değildi, neden mi?

Çünkü;

Liu hastanede hemşireyi öncelikle gözünden bıçakladı ve bıçak darbeleri beyinsel sinirlere ulaştığı için hemşire öldü. Şimdi birde Nurse Ann'e bakalım. Ann hastanede bir sayko tarafından katledildi, doğru. Ama Ann, katledilmekle kalmadı. Motorlu testere ile birsürü parçaya ayrılarak ölüme terk edildi. Fakat Liu, pastasından öldürdüğü hemşireyi testere ile kesmiyor. Açıkça belli. Ölen kadıncağızı ayağı ile hasta yatağının altına iterek orayı terk ediyor.

Aslında gayet net, tartışmaya bile gerek yok. Fakat böyle düşünceler ve yazılar gördüğüm için durumu doğru izah etmek istedim.

Belki Ann'in gözündeki delik dikkatinizi çekmiş olabilir. Çünkü Liu'da hemşireyi gözünden bıçaklamışdı. Bu düşünce size bu noktada doğru gelebilir. Ama hikayeler ele alınınca doğru da bas baris ortaya çıkıyor.😊










Eğer sormak istediğiniz bir soru ve ya merak ettiğiniz herhangi birşey varsa çekinmeden bunu yorumlarda izah edebilirsiniz.
SİZİ SEVİYORUM!😊💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

HOMİCİDAL LİU İLE İLGİLİ BİLGİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin