~HOMİCDAL LİU~

1.2K 51 39
                                    





(Medya burnumu ganattııı!💖)





Yazarın açıklamalarına göre Liu, kurbanlarını öldürürken bazı özel hareketler kullanıyor. Bunlar sırası ile;

Killer Uppercut; Liu rakibine kuvvetli bir topcut ile saldırır.

Killer Rush; Liu, omuz öne dönük olarak rakibine koşar.

Crowbar Slam; Liu levye ile rakibine (kemik kıracak kuvvette) vurur.

Stab Stab Stab; Liu rakibini boğazından sıkarak kaldırır ve karnını üç defa bıçaklar.

Throw; Liu rakibinin kafasına sertçe vurur ( eli ile) ardından levye ile vurur.

Reverse Shot; Liu farklı yapıda bir bıçak kullanarak rakibinin yüzünü pençeler ve omuzunu üzerine atarak kurbanı ile bulunduğu bölgeden uzaklaşır.


Süper Hareketler ve Özellikler;




⚫Silah kullanırken jarjörü doldurması ve boşaltması çok hızlıdır.

⚫Koşarken ve ya çok hızlı motorlu bir taşıt kullanırken silahlarını ustaca kullanır ve kesinlikle hedefi şaşmaz.

⚫Çok hızlı koşar. Kurbanının şansı yoktur.

⚫Fiziksel gücü çok yüksektir. Rahatlıkla birşeyleri kırıp parçalayabilir.

⚫Kandırılması zordur. Oldukça zeki ve uyanıkdır.

⚫Gelişmiş silahları rahatlıkla kullanabilir.

⚫Saklanmakta çok yetenekli.
(Sakın onunla saklambaç oynamaya kalkma yoksa ebeni mumyalar :) )

⚫Saklanmakta çok iyi olduğu kadar saklanan birilerini bulmaktada çok iyidir.
(Aha gurbanlar p*hu yediğğğ.)

⚫Eğer silah bulamazsa, rahatlıkla etrafda bulduğu şeylerle öldürücü bir silah yapabilir. Ve ya bulduğu şeyleri kurbanlarını öldürmek için gelişmiş yöntemlerle kullanabilir. (Yani bir pet şişe ile bile pohumuzu çıkarabilir.)

⚫Eğer içindeki öldürme arzusu ateşlenirse( Yani Sully yüzünden delirirse) rakibinin kemiklerini silah kullanmadan çıplak ellerle bile kırarak işkence edebilir.

...


Zafere Doğru Yapılan Son Hareketler;



Head Clawer; Liu rakibinin üzerine doğru ilerleyerek pençe atmaya devam eder ve rakibinin vücudundan oluk oluk kan akana  kadar bunu yapar. Sonunda rakibinin kanları boşlamya başlayınca kafasından tutarak eli ile yere sertçe vurdurur ve ayağı ile kurbanın kafasını ezerek orda işini bitirir.

Maniacal Shank; Liu rakibine deli gibi vurur ve yorulmadan önce kurbanın göğsünü bıçaklayarak yere düşmesini sağlıyor.

Dostluk; Liu müsabakadan sonra bowling oynamaya gider ve işi bitince ordan ayrılır. Ardından Bay Creepypasta "Bu acıklı oldu" der.
(Tam anlamadım sksjs)



Zafer Anı Pozlar;



Giriş; Liu birden bire görünür ve yerde yatmış bir şekilde acı çeken kurbanına doğru ilerler. Kurbanın başından tutarak kendi yüz hizasına doğu kaldırır ve
"Ben....Öldürmeliyim!" Der.


Kazanma anı; Liu ellerini cebine koyarak yerde yatan rakibine doģru bakar.


Zafer anı; Liu Iori Yagami'nin zafer anı gülüşünü yapar.
Eğer saniye saniye tarif etmek gerekirse;
*Yerde yatan kurbanına bakar-kambur durur-hafifden kıkırdar-eli ile gözlerini kapatır ve başını geri atar-kıkırdamaları sesli gülüşe döner-dik durur-elini başına götürür- kafasını eğer-kahkaha atmaya başlar-kahkahaları şiddetlenir-daha yüksek sesle manyak kahkaha atmaya başlar.*
İsterseniz youtube'dan "Iori Yagami Laugh"diye aratarak direk izleyebilirsiniz.💖



Son Hareket; Liu, "Öldürmek için güzel bir gün." der ve ardından * manyak gülüş*
yapar.










Bu bölümde bukadardı. Umarım sevmişsinizdir💖💖💖💖💖

HOMİCİDAL LİU İLE İLGİLİ BİLGİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin