~HOMİCİDAL LİU~

1K 52 21
                                    










Merhaba, uzun süren dersler ve okul travmasının ardından 3000.000.000.000.000.000...000 yıl sonra geri dönmeyi başardım...evet...bu çok zor oldu adamım... herneyse! Yeni bir bilgi phuldum! Şimdi onu yazacaaamm!
Bu Vampirenote13 'de çok değişik bir yazar... herneyse ;-;
(OMAN TANREM!gerçekden normal değilim umdaaaatt!)






Şimdi gelelim cp dünyasının en büyük tartışma konularından birine! Herkese göre farklı bir cevabı olan ve kimine göre ise kesin olmayan bir soruu.

Odaaaaa! Jeff 'mi puyuk, YOHSA Liu'mu puyuk? Civap ne bilirmisen?...

Tabiikide Liu puyuk! Nedenmi? Çünkü yazar öyle dedi...      •-•
Hadi bölüm bitti.....

























































ŞİMDİ VOTE VER CHILDREN MAN!!!!!











































































































şika,şika! Divamıda var...























































Normalde , popüler 2013 seri katil hikayesi olan Jeff TheKiller, orijinal hikayesi çoğunluk okuyucu kitlesine ufak,tefek değişiklikler yapılarak aktarıldı. Kimi zaman bir bilgi yanlışlıkla değiştirildi, kimi zaman hikaye kısaltıldı, kimi ise eksik yayımlandı.
Tam orijinal olan hikaye şuanda , benim bildiğim kadarıyla yayımlandığı siteden kaldırıldı. Ve onun yerine hayranların ve çeşitli blog yazarlarının yayımlamış olduğu özet hikayeler kaldı. Bir çok hikayeye ve siteye baktığımda, Jeff ve Liu'nun yaşlarının ve birbirine olan hitaplarının değişikliğe uğradığını gördüm. Mesela, kiminde Liu, Jeff'in küçük kardeşi olarak anılıyor. Kiminde ise Liu'nun Jeff'den büyük, bir ağabey olduğu söyleniyor. Bazılarındaysa iki kardeşinde ikiz olduğu, bu yüzden aynı yaşda oldukları vurgulanıyor. Ama maalesef hiçbiri kesin değil. Tam olarak orijinal hikayenin bir kopyasını bulmak biraz uzun sürdü. Ama sonuç verimliydi :). Orijinal hikayede, yazar Jeff ve Liu'nun arasına bir yaş kitlesi koymamışdır. Sadece, onları düz kardeşler olarak betimlemiş ve hikayenin gelişme kısımlarında karakterler, birbirlerini kardeş kavramı ile anmışdır. Abi veya küçük kardeş tabiri kullanılmamışdır. İkizliğinse konusu bile geçmemiştir.

Fakat, Vampirenote13 kendi karakteri olan Homicidal Liu'nun hikayesinde bu ikilinin arasına yaş sınırı koymuştur. Fakat bu herkes tarafından bilinmiyor. Yazar, Jeff'i açıklamalarında ve verdiği cevaplamalarda Liu'nun küçük ve sorunlu kardeşi olarak betimlemişdir. Homicidal Liu hikayesi dede (tam orijinal hikayede), Jeff Liu'nun küçük kardeşi olarak anılır. Bunun nerden kesin olduğunu ve ya neden böyle olmasının, bu durumu doğrulayacağını düşebilirsiniz.

Ama bunu açıklamak çok kolay. Homicidal Liu, gerçek bir cp'dir, bunu bilmeyen yokdur herhalde.. Ve bu karakterin gerçek olması, tüm hikayenin gerçek olarak kabul edilmesi ve creepypasta içersine alınması demekdir. Ve tüm hikaye kabul olduğuna göre, bu bilgide tamamen ve kesin olarak gerçek ve geçerlidir. Yanii, anlıyacağınız kadarıyla....Liu, Jeff'in büyük ağabeyi'dir.

















Umarım sevmişsindir jojuk adam! Bi VOTE virsene! Kssjjsjsjs kendimi yolda dilenen sarih amcalar gibi hissettim. Neyse ;-;

Umarım sevmişsindir teksaslı çorç!💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

HOMİCİDAL LİU İLE İLGİLİ BİLGİLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin