Arkadaşlar, size Liu'nun ikinci alternatif versiyonundan bahsetmişdim(Liu'nun hemşire ile aşk yaşadıģıversiyon). Şimdi ise o versiyona bağlı olarak Liu'nun savaş tanrısı olan Bay Creepypasta ile mücadelesi var. Şimdi bu savaşı kısa bölüm olarak size aktarıcam.
Liu içsel şeyatnları ile çelişiyordu(Sully), bir kısmı hayatına normal bir şekilde devam etmek isterken (Liu) , bir kısmı ise o gece Jeff'in ona yaptıklarından dolayı ondan intikam almak istiyordu (Sully). Liu'nun kulağına bir savaş tanrısının haberi gelmişdi. Savas tanrısı(Bay Creepypasta) insanlar dönüşmek için topluyor ve kazananların bir dileğini yerine getiriyordu. Aslında Liu, katılmak için isteksizdi, ama başka şansı olmadığını biliyordu. Eğer kazanırsa kardeşi ile yaşadığı eski, sakin ve sıradan hayatına geri dönebilirdi. Sully yok olabilirdi. Ve bunların hepsi bitebilirdi.....
Not; (Hani geçen bölümde size bir takım hareket , pozisyon ve saldırılardan bahsetişdim. Liu bunların hepsini mücadelede kullanıyor. Ayrıca yazdığım kısımlarındaki Rakip olarak bahsettiğim örnek birey tabiri Bay Creepypasta'ydı. :) )
Zafer anı;
Liu Bay Creepypasta'yı mağlup etti. Ve ardından iyi ve kötü yanları ikiye ayrıldı. (Yani Sully, Liu'nun bedeninden ayrılarak ona rakip oldu.) Zorlu bir mücadeleden sonra savaşı Liu kazandı. Ama Sully nerdeyse Liu'yu öldürüyordu. Bedenine ağır ve ölümcül yaralar almışdı. Ama artık bunlar bitmişti. Kazanan oydu. Artıkdileğini Bay Creepypasta'ya sunabilirdi. Liu dileğini diledi. Ve bir anda herşey yok oldu. Savaş statı, seyirciler,Sully'nin ölü bedeni ve Bay Creepypasta. Liu gözlerini açtığında hastanede olduğunu gördü. Kollarında bandajlar ve serum vardı. Yanında ise Jeff! Ama moraldi. Ağzında bıçakla kazıdığı o korkunç gülüş yokdu. Teni normaldi, gözleri yine eskisi gibiydi. Saçları yine eski doğal rengindeydi. Ve yüzünde hem mutlu hemde endişeli bir ifade vardı. Liu şaşkınlıkla neler olduğunu sordu. Jeff'in anlattıklarına göre Liu onlara sataşan o zorba üçlüsü tarafından ağır br şekilde bıçaklanmışdı ama Jeff son anda 911'i arayarak onları tutuklatmışdı. Liu hastaneden çıkdıkdan sonra onun hayatta kalmasını sağlayan kışı ile, Susan adında bir hemşire ile çıkmaya başladı.
Not; Liu kız arkadaşını Jeff'den daha çok seviyor. Ve birkeresinde ona
"klasik ingiliz sözü"; İngiliz anahatırını kaybedemiyeceğim gibi Seni de asla kaybetmicem. (Biliyrem çoh saçma. Ama bunun anlaması şu;Bir ingiliz asla yanından ingiliz anahtarını ayırmaz. Onu heryerde yanında taşır. Ve herzaman beraberinde tutar. Neyin kafasıysa artık djsjs ayrıca bu pek de doğru değil. Çünkü Liu ingiliz değil .)Ama belli bir süre sonra "sebebi tam belli değil" Susan hayatını kaybetmiştir. Liu ise psikolojik ve duygusal olarak çok zorlu bir dönem geçirmiştir. Bu süreç içersinde Jeff, ona elinden geldiğince destek olmuştur.
Çok tuhafdı bence 😁. Herneyse umarım sevmişsinizdir.💖💖💖💖💖💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HOMİCİDAL LİU İLE İLGİLİ BİLGİLER
De TodoMerhaba sevgili CP hayranları! görmüş olduğunuz bu kitap, ünlü CP karakterlerinden biri olan Liu Woods hakkında detaylı bilgi içerir. Eğer sizde onu daha yakından tanımak ve hakkında daha detaylı bilgi sahibi olmak istiyorsanız, size kesinlikle öne...