Здравейте, казвам се Леа и съм на 15 години, скоро 16.
Живея с родителите ми и брат ми. Брат ми се казва Лео и е на 19 години. С него сме много близки и постоянно си споделяме. Не ни е срам от нищо, даже си споделяме за любовния ни живот и се подкрепяме взаимно. Имам най-добра приятелка, която се казва Бела. С нея се познаваме още от много малки и винаги сме били една до друга във всеки момент, лесни и трудни. Тя е на моята възраст и сме като сестри. Все едно тя е сестра ми, само че от друга майка. С Бела се познаваме вече от има няма 10 години.
Преди няколко месеца се запознах с един приятел на брат ми. Казва се Крис и е на 18 години. Стана месец вече, в който с Крис все сме заедно и все си говорим...
Мисля, че изпитвам нещо към него.Беше утро. Събудих се с мисълта за училище. Реших да си полежа в леглото за около 10 минути докато дойда на себе си. Реших да си взема телефона и да проверя дали Крис ми е писал. Крис е буквално най-сладкото момче, с което съм се запознавала. Доста е висок, което е много сладко, а и кое момиче не си пада по високи момчета? Не познавам такива! Има много сладък глас, който мога да го слушам с часове и прекалено сладка усмивка! Разтапям се когато Крис ми се усмихне...
От известно време с Крис постоянно сме заедно, постоянно си пишем, постоянно си звъним когато нямаме възможност да се видим и постоянно ме сваля. Честно, много го харесвам, а и си мисля, че той изпитва същото!
Когато си взех телефона, видях че Крис ми е писал "Добро утро, слънце 💕💐". Това ме накара да се усмихна и веднага му отговорих.
Щастлива съм! И то много!Станах и отидох до банята. Измих си лицето и зъбите и си взех душ. След това се върнах в стаята си и си избрах дрехи за деня. Подсуших косата си и после я накъдрих. Облякох си тоалета за деня и отидох да закусвам с брат ми.
- Добро утро Лео! - казах аз с усмивка на лицето.
- Хей Леа. - отговори ми той.
- Ухае прекрасно! Какво има за закуска? - попитах и се огледах.
- Любимото ти, палачинки! Мама е приготвила палачинки преди да тръгне за работа. - каза Лео и се засмя.
- А има ли течен шоколад? - попитах и се засмях.
- Заповядай! - каза той докато ми подаваше шоколада и двамата се засмяхме.
ČTEŠ
Пристрастена 🔞
RomanceДа си говорите перверзно е интересно, но въпроса е дали и двамата искате това да се случи? Целият свят се обръща наопаки. Целият ѝ живот се променя, но дали тя ще се справи с това?