30»

548 50 12
                                    

Bude to jenom ty a já. Tahle slova se mi pořád dokola přehrávala v mé hlavě a bylo to v podstatě to jediné, co jsem vnímala za tu dobu, co jsme se tam s Adrienem přetahovali na schodech. Čím častěji jsem si je však opakovala, tím víc jsem byla naštvanější. Naštvaná na Adriena a hlavně teda na sebe za to, že jsem ho neprokoukla už dávno. Moje zlost narůstala do obřích rozměrů a tak bylo jenom otázkou času, kdy se něco stane...

,,Žádné ty a já nikdy nebude, ty parchante!", vykřikla jsem a vší silou jsem do něho strčila. Pak už jsem jenom sledovala, jak se pomalinku řítil ze schodů, až nakonec sebou třísknul na zem. 

---

Taaakže, 
zdravím všechny po hodně dlouhé době :cc. Ano, konečně jsem se znovu připojila na wattpad a konečně jsem vydala další kapitolku, kterou jsem už předtím měla předepsanou :cc
První bych se teda chtěla omluvit za vaše dlouhé čekání (zbývá už jenom jedna kapitolka+epilog, které mám navíc předepsané, takže heh, jsem opravdu chytrá noo :)) xdd)
Každopádně uvažuju nad tím, že ještě ty zbývající dvě kapitolky vydám dneska, ale to opravdu uvidím :). Buď dneska pozdě večer nebo zítra :cc. Dejte mi vědět do komentářů, co by jste ocenili nejvíc :3.
A teď ta druhá věc :). Chtěla bych všem moc poděkovat za neuvěřitelný úspěch u téhle knížky ♥. Vůbec jsem nečekala, že vás bude bavit, upřímně jsem tuhle knížku založila za účelem takového odreagování se a taky jsem si chtěla vyzkoušet udělat z Adriena pořádného zmetka :D a celkově mě tahle kniha vážně bavila :) (P.S: momentálně má Dear Adrien 12.3K přečtení a 2.1K hlasů, páni!♥). Takže ještě jednou moc děkuju ♥. 
Uvidíme se u zbývajících kapitolek. Zatím čau ♥.


Dear Adrien |DOKONČENO|Kde žijí příběhy. Začni objevovat