Epilog

666 59 28
                                    

Po třech měsících

Dlouhou dobu se vyšetřovala smrt Adriena. Jeho otec si nemohl připustit, že je pryč. Chudák. Každopádně jako příčina smrti byla uvedena nehoda. Všichni momentálně se mnou soucítí a myslí si, že to určitě není moje vina, že jsem momentálně byla na návštěvě u rodičů a že kvůli tomu jsem mu nemohla pomoct. Kdyby jenom tak věděli, že to já jsem ho zabila. Každopádně teď na pohřbu musím hrát to, jak moc mě Adrienova smrt zasáhla, ale upřímně, mám teď úplně jiné problémy. Mnohem větší problémy...

,,Mami, nepůjdeme už domů?"

,,Jistě zlatíčko, jestli ti není dobře. Přece jenom, nastávající maminka má být v klidu že jo."

Ano, čekám dítě...s Adrienem.

~~~
Taaak a jsme u konce.
Adrien dostal, co si zasloužil a Marinette, no, ta už má od něho konečně pokoj, i když teda nevím, jestli dopadla líp nebo ne heh :D
Každopádně pokud se ptáte, pokud bude pokračování, tak to asi ne, abych byla upřímná. Sice to má takový trošku otevřenější konec, ale já upřímně bych byla ráda, kdyby to právě zůstalo tak, jak to je. Ale tím teď nechci říct, že není možné, že do budoucna začnu pracovat na pokračování. Všechno je možné :).
Takže tím se tu s vámi loučím, děkuju těm, kteří to vydrželi od začátku až do konce. Napište do komentářů, jak se vám knížka líbila :). Každý komentář si čtu.
Zatím se všichni mějte :33.
Marinette740

Dear Adrien |DOKONČENO|Kde žijí příběhy. Začni objevovat