23. bölüm

98 7 0
                                    

Son defa küçük bi öpücük kondurup geri çekildi. Ben şaşkın şaşkın ona bakarken aklıma truflar geldi." Truflar,truflara bakayım ben" buzdolabının kapağını açıp arkasına eğilip saklandım."uff napcam ben yaa" tam kalkıcaktım ki dolabın kapağına yaslanmış kollarını bağlamış beni izliyordu korkuyla "ALLAH" deyip popomun üstüne düştüm. Gülmemek için kendini zor tutuyordu. "Bak gülme kötü olur he" musluğun yanına gidip elimi ıslatıp ona su fırlattım bi anda üstüme doğru yürüyünce masanın yanına kaçtım ama şuan o musluğun yanındaydı ve o da bana su fırlattı masanın üstünde duran yarısı su dolu şişeyi görünce direk onu aldım kapağını yarım açıp bende ona su fırlattım iki avcuna su doldurup bana su atınca şişenin kapağunu tamamen açıp fırlattım suyu bu sefer musluğu açık tutup avcunu musluğun ağzına koydu ve bastırdı  beni fıskiye gibi ıslatmıştı üstüm tamamı ile ıslanmıştı. "Ya dur bak ama bu haksızlııık" diye bağırırken bi anda su kesildi. Noldu diye baktığımda donmuş bi şekilde bana baktığını gördüm ama gözlerime bakmıyordı gözlerinin baktığı yeri takip ettiğimde ıslandığım için tişört üstüme yapışmıştı ve her yerim ortadaydı "hiiiii" diyerek odama depar attım. Üstümü değiştirince Çise'yi kontrol ettim uyuyordu iyi o kadar sese uyanmamış odadan çıktım. Ve ev terliklerimi giyip yanına gittim. Hala donmuş gibi önüne bakıyordu "Yalçın" başka bi ev terliği aldım önüne koyup "içeriye geç sen"trufları ve içecekleri gösterip"ben bunları alır gelirim"dedim. "Tamam ben film seçiyorum o zaman"dedi ve içeriye gitti bende geniş bi tabağa trufları yerleştirip içecekle birlikte bi tepsiye koyup içeriye gittim. Orta sehpaya tepsiyi koyup ona döndüm onun da üstü baya ıslanmıştı. "Bi dakika geliyorum hemen" odama gidip kıyafetlerimin arasında Okan'ın sakladığım tişörtünü çıkarttım. O öldükten sonra Esma teyzeye ve Yusuf amcaya baş sağlığına gittiğimizde izin isteyip almıştık Deniz'le bizim en yakın arkadaşımız olmasının sebebi orta okuldan beri arkadaştık ve Esma Teyze ve Yusuf Amca bizi kızları gibi severlerdi. Biz hala arada sırada giderdik Deniz'le birlikte. Tişörtü alıp içeriye gittim tişörtü uzatıp  "çok ıslanmışsın giy bunu" dedikten sonra kapıya doğru yürüdüm dışarı çıkıp kapıyı kapattım. 2 dakika geçince "giydin miii" diye seslendim "Tamamdır" diye ses gelince içeriye girdim onun üstünde görünce yine aklıma geldi. Ama fazla düşünmemeye çalıştım. Yanına oturup film izlemeye başladık. Filmin yarısına gelince Çise'nin ağlama sesini duydum koşup odama gittim. Kucağıma alıp başını göğsüme koyup yavaş yavaş sallanmaya başladım. Mırıltılar çıkarıp yine uykuya dalıcak gibi oldu ama tekrar ağlamaya başladı ensesi terlemişti. Sonra altını kokladım bezini almam gerekiyordu kucağımda onu sakinleştirmeye çalışıyordum. "Yalçııııın bi bakar mısın" "efendim" diyerek kapıdan bana baktı.
"Kapının yanında Çise'nin çantası var onu bana getirir misin altını almam lazım"
O gittiğinde bende Çise'yi yatırıp onunla oynamaya başladım. Karnını ısırıyomuş gibi yapıp ona güldüm çığlık atıp kahkahalarla gülmeye başladı. "Sen altına mı yaptın bakayım he" yanakalrımı sıkıp kıkır kıkır gülüyordu. "Seni gidi seniiii" deyip işaret parmağımla burnuna dokundum. Yalçın çantayı getirince "teşekkürler" dedim elinden alıp içinden bez ıslak mendil ve pudrayı çıkardım. Tam bezini çıkarcakken Yalçın'a dönüp "Yalçın arkanı dön"dedim "neden ki" deyince "o bi kız Yalçın" " hee tamam" deyince içimden anca
deyip Çise'nin bezini aldım. İşimi hallettikten sonra kucağıma alıp Yalçın'a verdim. "İki dakika geliyorum" bezi alıp banyoda ki çöpe attım. Ve odama geri döndüm ama odamda yoktu "Yeliz içerideyiz" oraya gittim. "Çise'ye mama yapıcam az daha dursun sende" mutfağa gidip telefonumdan şarkı açtım (daddy yankee con calma tavsiye ederim güzel şarkı) mutfakta şarkı açmayı çok seviyorum çünkü bütün dans ilhamlarım mutfakta geliyordu bi yandan işimi görür bi yandan da normalden daha güzel dans ederdim.  Mamayı yapmadan önce saçlarımı sıkıca at kuyruğu yaptım ki rahat dans ediyim. Şarkının ritmine göre dans ediyordum mükemmel ilhamlar geliyordu. İstediğim gibi dans edebilirdim.  Şirin kız dansı mesela genelde bu danslar kore kız gruplarının dansı oluyo erkek gruplarının dansı genelde seksi danslar oluyo. Evet k-pop dinliyorum. Danslarını da ezberliyorum ama çok eğlenceli oluyo neyse bu kadar yeter. Mamayı hazırlayıp tam arkamı dönecekken Yalçın'ı görmemler sıçradım. Gidip şarkıyı kapattım. "İnsan bi seslenir aklım çıktı"
"Özür dilerim dalmışım" cık cıklayıp kafamı iki yana salladım

Son bölüm den sonra gerçekleri anlatıcam. Lütfen sonuna kadar okuyun hikayemi😊

Ayağıma Bastın!! ~Tamamlandı~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin