Karan dikkatle çalışırken bende onu izliyordum. Benim sınavlarım bitmişti. Ama onun son senesi olduğu için 2 önemli sınavı ve 1 teslim projesi vardı. O yüzden o çoğu zamanını evde ders çalışıyordu. Tabi daha az görüşüyorduk. Bu yüzden bende işe gidene kadar onu görmek için evine gelmiştim.Biraz daha onu seyrettikten sonra mutfağa geçtim. Kirli bulaşıkları makineye yerleştirip birazda mutfaktaki dağınıklığı toparladıktan sonra Karan ve kendim için araştırmalık bir şeyler hazırladım. Karana ayriyeten kahve de yaptım ve tepsiyi alıp salona geçtim.
Karan hala cetvelle bir şeyleri çiziyordu. Hazırladığım tepsiyi sehpaya koyup yalnızca kahve fincanını aldım ve karanın önüne koydum. Ben geldiğim için sandalyede biraz daha arkaya kaydı ve bana dizine oturmam için yer açtı. Ben memnuniyetle yüz yüze gelecek şekilde bir dizine oturdum. Kül tablasına yasladığı sigarasını eline alıp derin bir nefes çekti ciğerlerine, boştaki elini belime sararken. Sakince onun sigarasını bitirmesini bekledim. Bitirdiği sigaranı küllüğe bıraktı ve beni kendine daha da yaslarken alınlarımızı birleştirdi. Biz çoğu zaman böyleydik. Çok konuşmuyorduk. Ama sanki herkesten çok konuşuyorduk. Elimle köprücük kemiğine dokundum hafiften. Elimi yavaş yavaş yukarı çıkararak şah damarının üzerini okşadım. Dudaklarımı kulağının altındaki o noktaya bastırdım. Ellerini ensemdeki saçların arasına daldırıp yumruk yaparken ben kokusunu biraz daha soluyup geri çekildim. Saçlarımı tuttuğu yumruğunu, gözlerini gözlerime hapsedene kadar geri çekti. Gözlerin mavisi o kadar açık bir renkteydi ki uzaktan bakıldığında korkutucu gözüküyordu.
Daha sonra elini ileriye iterek dudaklarımızın birleşmesini sağladı. Alt dudağımı dudaklarının arasında sıkıştırırken, boştaki elini sıkı bir şekilde belime sardı. O öyle güzel öpüyordu ki, insan kendini bir bok sanıyordu. Ellerimi saçlarına daldırdım ve iki yumruğumun arasında sıkıştırdım. Ağzıma doğru inlerken biraz daha çektim onu kendime. Yüzünü bende uzaklaştırıp. Alnımı öptü ve o kısa an herşeye deyerdi🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vazgeçilmez
Novela Juvenil"Seviyorum seni lanet giresice. Aşığım sana evet. Senin gibi piçi sevdiyim için kendimdende, sendende nefret ediyorum. Hatta tiksiniyorum. Ama yapabileceğim hiç bir şey yok. Bunu durduramıyorum". Sonlara doğru sesim kısılırken derin derin nefes aldı...