Μερα 1η

82 4 0
                                    

'Καλημερααα' ακουω και τρομαζω. Ανοιγω κατευθειαν τα ματια και βλεπω την Μαρθα να με κοιταει με ενα λαμπερο χαμογελο.ΠΕΡΙΕΡΓΟ.Απο ποτε η μαρθα ξυπναει τοσο νωρις και ειναι χαρουμενη?Αλλα τωρα καταλαβα ,βασικα δεν καταλαβα.Τελοσπαντων δεν με νοιαζει οποτε δεν μπαινω στον κοπο να την ρωτησω.Σηκωνομαι και βγαινω απο το τροχοσπιτο. Ολοι ειναι μαζεμενοι στο τραπεζι και με περιμενουν για να φαμε.

Οταν τελειωνουμε με το φαγητο παω να βρω την ολγα,μια απο τις φιλες μου για να παμε θαλασσα. Παμε με ολη την παρεα και καθομαστε για κανα δυωρο. Παιξαμε ρακετες, beach volley,και πλατσουρισαμε σαν πενταχρονα στην θαλασσα.Περασαμε πολυ ωραια και μετα γυρισαμε για να φαμε,ξανα.

(...)

Το απογευμα παιξαμε με τα παιδια επιτραπεζια παιχνιδια και εννοειται πως νικησαα! Παμε ξανα θαλασσα και σιγα σιγα μαζευονται ολα τα παιδια απο το δικο μας αλλα και απο το διπλα καμπινγκ. Εχει πολλα παιδια ,καποια σνομπ και αντιπαθητικα και καποια φουλ συμπαθητικα και χαμογελαστα. Ενας απο αυτους ηταν ο ... βασικα δεν ξερω το ονομα του... Μα πωςς?Ψηλος με υπεροχο σωμα ενα υπερλαμπρο χαμογελο και δυο ομορφα λαμπερα ματια που καθε φορα που με κοιτουν μια φλογα αναβει μεσα μου. Τα μαλλια του ειναι σκουρα οπως και τα ματια του.Αλλα φαινεται να μην ειναι απο αυτους που προσπαθουν να το παιξουν μεγαλυτεροι πινοντας και καπνιζοντας.

Καθε απογευμα παιζουμε beach volley στην παραλια με ολα τα παιδια και φυσικα παιζει και αυτος και παιζει υπερβολικα καλυτερα απο 'τι θα πρεπε για καποιον που δεν εχει κανει ποτε στην ζωη του volley.

"Κανε μου πασα" ακουω καθως με χτυπαει μια μπαλα στο κεφαλι και ολοι αρχιζουν να με βριζουν.Τοτε συνειδητοποιω οτι ειμαι πασαδορος και εχω χαθει στις σκεψεις μου ενω το παιχνιδι εχει αρχισει.Αυτος γυριζει προς το μερος μου και ΝΑΙ αυτος ηταν που μου ζητησε πασα. Γαμωτο εβελινα τι κανειςς.Πωπωω ντρεπομαι τοσο πολυυυ. Η ολγα απο διπλα μου με ρωταει γελοντας τι επαθα και εγω προσπαθω να της εξηγησω οσο πιο διακριτικα μπορω.

Την αστεια αλλα ντροπιαστικη  ατμοσφαιρα χαλαει ενα παιδι απο πισω μου που με λοξοκοιταει και λεει αποτομα "αντε παιξτε" . Ηθελα να του χωσω μπουνια αλλα παλι καλα που κρατηθηκα γιατι θα γινομουν κιαλλο ρεζιλι. Συνεχιζουμε να παιζουμε για κανα μισαωρο και μετα τρεχουμε ολοι μαζι στην θαλασσα. Το ηχειο χτυπαει σαν τρελο και παιζει μπιτακια που μπορουν αληθεια να σου φτιαξουν την διαθεση σε μονο λιγα δευτερολεπτα.

The WaveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora