хей
sent 8:37здравей, кой си ти?
sent 8:38Уонхо е, касиерът от 7/11.
sent 8:38О, хей Уонхо! Как си?
sent 8:39Ех.
sent 8:39Спа ли достатъчно?
sent 8:39Да, спах цял ден. Ами ти Хьонгуон?
sent 8:40
Буден съм, мразя буриите.
sent 8:40Навън е наистина ужасно, добре ли си?
sent 8:41Силен трясък дойде близо до Уонхо, който малко разтърси къщата му. Изведнъж получи видео чат от Хьонгуон, усмихвайки се, докато вдигна.
Хьонгуон беше под одеялата, криейки се като малко дете. - Ей ягодово момче. - Уонхо го дразнеше. Хьонгуон се усмихна, - По-добре внимавай Уонхо.
Уонхо се засмя, докато сядаше. - Или какво? Хм? - Хьонгуон отви главата си, забравяйки за бурята и след това се усмихна. - Ще видиш сладур. - Уонхо започна да се изчервява, докато прехапваше устни. - Наистина ли мислиш, че изглеждам добре?
Хьонгуон се засмя, - добре-добре изглеждащ!? Не, не, не! - Уонхо стана чувствителен и погледна настрани, усмивката му изчезвайки. - Сладък си, секси си.. не си просто добре изглеждащ, по-добър си от добре изглеждащ. Добрият външен вид дори не е начин да опиша колко кра..- Уонхо беше почервеняла бъркотия.
- Хьонгуон.. - изхленчи, докато покриваше лицето си.
Хьонгуон спря и се изчерви. - Извинявай.. - Той се усмихна срещу телефона, когато до Хьонгуон достигна силен трясък, като накара телефона му да падне от ръцете му на пода под него.
Уонхо се спукваше, докато не успяваше да диша от това, колко забавно му беше. Хьонгуон бавно пропълзя към леглото си, появявайки се на екрана и отново скри устата си с одеялото.
Уонхо се усмихна и легна, гледайки Хьонгуон. - Сладурче.
YOU ARE READING
𝑆𝑡𝑟𝑎𝑤𝑏𝑒𝑟𝑟𝑦 𝑏𝑜𝑦 | 𝐻𝑦𝑢𝑛𝑔𝑤𝑜𝑛 𝑥 𝑊𝑜𝑛ℎ𝑜 - 𝐵𝐺 𝑇𝑟𝑎𝑛𝑠
Fanfiction- Приличаш на ягода, дали и устните ти имат същия вкус? - Уонхо е касиер в 7/11 и Хьонгуон обича ягодово мляко ____________ original story : @markiesmelon