Уонхо и Хьонгуон отидоха на първата си среща след месец на флиртове. Те наистина се харесваха и виждаха бъдещето в очите на другия. Държаха ръцете си в тази нежна обстановка. Седнали в това малко кафене, в което Хьонгуон винаги ходеше.
Хьонгуон разговаряше с Уонхо, когато сервитьорът се появи и прие техните поръчки. Уонхо се усмихна на Хьонгуон, като видя защо обича това място.
- Ягодов млечен шейк~ каза Хьонгуон на сервитьора. - С две сламки, моля. - каза Уонхо, докато се усмихваше на момчето пред себе си, като никога не сваляше очи от него.
Хьонгуон прехапа устни и се изчерви, докато гледаше настрани. Сервитьорът си тръгна след като получи поръчките.
Уонхо се усмихна и целуна ръката на другия, карайки го да се засмее, защото Хьонгуон обичаше целувки.
Хьонгуон и Уонхо прекараха цялата нощ в кафенето.
10:24
Уонхо и Хьонгуон се изправиха и се прегърнаха, докато се протягаха. Уонхо хвана ръката на Хьонгуон и плати, намигайки на по-високия и тръгна с него.
Хьонгуон се усмихна, докато целуваше Уонхо по бузата. Уонхо повика такси и за двамата, беше малко студено, а Хьонгуон трепереше леко.
Уонхо забеляза и свали якето си, оставяйки по тениска. - У-уонхо не, не мога. - Хьонгуон отказа предложението му, но Уонхо не се интересуваше и уви сакото си около високата му фигура. Уонхо го целуна по бузата. - Добре съм, скъпи, на теб ти е по-студено..
Таксито дойде и те се отпуснаха отзад. Хьонгуон кръстоса крака, обръщайки се към половинката си и положи глава на рамото му. Уонхо хвана краката му и го погали нежно.
Поставяйки малка целувка върху челото му, Уонхо и Хьонгуон се прибраха заедно и заспаха в обятията си.
YOU ARE READING
𝑆𝑡𝑟𝑎𝑤𝑏𝑒𝑟𝑟𝑦 𝑏𝑜𝑦 | 𝐻𝑦𝑢𝑛𝑔𝑤𝑜𝑛 𝑥 𝑊𝑜𝑛ℎ𝑜 - 𝐵𝐺 𝑇𝑟𝑎𝑛𝑠
Fanfiction- Приличаш на ягода, дали и устните ти имат същия вкус? - Уонхо е касиер в 7/11 и Хьонгуон обича ягодово мляко ____________ original story : @markiesmelon