Хьонгуон изтича в магазина, Уонхо погледна към момчето и се усмихна. Виждайки любимото си момче винаги го караше да се чувства по-добре.
Хьонгуон свали качулката си и погледна Уонхо, а Уонхо ахна шумно, забелязвайки, че изглежда различно от вчерашното обаждане.
- Как не забелязах к-косата ти ?! - Уонхо се усмихна сияйно, докато се облягаше на плота.
Хьонгуон вдигна поглед, - Боядисах я снощи след разговора. Ти каза, че нещо трябва да се промени, и аз съм на същото мнение.
Уонхо се изкикоти и поклати глава, докато другия взе обичайната си напитка, ягодово мляко. Мислите, че би му писнало от вкуса.
Уонхо повдигна вежда, - Какво е хубавото на това? - Той остави млякото и започна да си тананика. По-високият от двамата се облегна на тезгяха и се усмихна сладко на по-малкия красавец.
- Е, когато бях дете..баща ми ме водеше тук и винаги си взимахме понички и ягодово мляко. Той казваше: - Най-сладкото мляко е розово.- Трябваше да се съглася с него, че това е най-доброто мляко, знаеш..трябва да приемаш калций. - Той се усмихна до уши.
Уонхо обичаше да го слуша да говори, сладките му малки устни, когато се извиват от усмивката му.
- Това е готина история ягодово момче. - Уонхо се усмихна и се облегна на плота.
Хьонгуон грабна и отвори напитката си, като отпи глътка. След това със свободната си ръка събори всичко от дисплея*. Уонхо скочи, за да хване всичко, но не успя. -Oooooпсссс. - каза той саркастично, като постави пръст върху ъгълчето на устните си.
Хьонгуон сложи качулката си и тръгна, намигайки на касиера. - Казах ти да внимаваш сладур. - Една дяволска усмивка се появи върху лицето на момчето, когато си тръгна.
Уонхо въздъхна и заобиколи тезгяха. - По дяволите ягодово момче! - каза той шумно с насмешка.
------------------
дисплей* - мястото до касата в магазин, на който има наредени различни неща (дъвки, бонбони и др.)
YOU ARE READING
𝑆𝑡𝑟𝑎𝑤𝑏𝑒𝑟𝑟𝑦 𝑏𝑜𝑦 | 𝐻𝑦𝑢𝑛𝑔𝑤𝑜𝑛 𝑥 𝑊𝑜𝑛ℎ𝑜 - 𝐵𝐺 𝑇𝑟𝑎𝑛𝑠
Fanfiction- Приличаш на ягода, дали и устните ти имат същия вкус? - Уонхо е касиер в 7/11 и Хьонгуон обича ягодово мляко ____________ original story : @markiesmelon