"Saf kız ve Esas oğlan. Kötü kızın aq"

12 2 0
                                    

Klişelerden nefret ederim.

Özellikle iyilerin kazandığı klişelerden. Saf ve masum olan kızımız daima onu sevecek yakışıklı erkekle, sarışın 'sürtüğe' rağmen mutlu olurlar. Zaten nefret ettiğim bu. Daima o sarışının ne yaşadığını bilmeden ona iğreneç lakaplar yakıştıran okuyucular olarak.

Kitapta sarışın kızın yaşadığı zorluklara asla değinilmez çünkü onun kitaptaki tek görevi sarışın bir sürtük olmasıdır.

Wattpad klişelerinde iyiler kazanır, filimlerde iyiler kazanır ama asla gerçek hayatta kazanmazlar.

Çocuklara sorsanız onlar daima pamuk prensesi severler oysa kraliçenin güzellik takıntısının sebebini ve yaşadığı piskolajiyi kimse bilmez.

Tamam tamam küçücük bir çocuk bunu düşünemez ama biz büyük insanlar neden hep iyileri destekleriz.

Kötüyü kötü yapan şeyleri zorlukları bilmeden onu yargılarız. En kötüsü de ne biliyor musunuz kötülerin kendine ait bir hikayesi yoktur onlar iyilere kötülük yapmak için var olmuş karakterdir.

Sonda hep onlar üzülür. Sonunda onlar kaybeder asla kötü kızın esas erkekle mutlu olduğunu görmedim.

Neden çünkü hep iyiler kazanır değil mi?

Bu yüzden klişelerden nefret ediyorum.

Bakın ilk defa bir eleştiri yapmıyorum sadece artık saf kız ve kötü çocuk görmekten bıktım.

Gerçek haytta böyle bir şeyin olma olasılığı çok çok düşük lütfen böyle kurgu yazanlar önce gerçek hayata bir baksın.

Hot CringeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin