Mafya ve vampirler.
Ya mafyaya tamam diyelim. Ben mafya kitabı olup güzel olan kitaplar gördüm -1tane- ama mafya olup üstüne vampir olan kitaplar da gördüm skkxkxkc.
Ya hem mafya hem vampir lan olayın içinde kurt adam bile vardı siz düşünün ortaya çıkan sonucu. Herhalde yazan kişi hangi konuyu ele alacağını şaşırmış.
Neyse sadece mafya kitaplarına bakarsak. Adam var gizemli, cool böyle uzaklara felan dalıyor. Kendini ağırdan satıyor. Takım elbiseli yakışıklı bir adamcağız. Tabii bütün kızlar yine bu adama aşık ama bizim mafyamız ne yapılıyor bizim garibanı seviyor ona kro kro sevgisini gösteriyor.
Kızımız da fakir ana baba başında yok ya da kıza şiddet uyguluyorlar. Kız bir şekilde bu adamla tanışır ve aaaa kız, adamın ona kötü davranmasına ona ben kötüyüm benden uzak dur demesine kro hareketlerine aşırı kıskançlık krizlerine rağmen ona aşık olur.
Kitabımız kızın mafya kılıklıyla evlenmedi ve iki üç çocuğu olmasıyla son bulur.
Haa bir de vampirler var.
Çok güzel kızımız 18 yaşına gireceği zaman vampire dönüşür ve onu vampir olan yakışıklı vampir -en az 4 baklavalı olurlar bu türler- onu vampir okuluna götürür. Okulun bir kötü vampir kızı ve kötü vampir erkeği vardır.
Sonra hiç tahmin edemeyeceğiniz gibi farklı türden olan canlılarla bu vampirlerin arası kötüdür. (Bunlar ya insan ya da kurt adam olurlar) Bunlar savaşır felan filan.
Tabii bazı zamanlar farklı değişikliker eklerler.
Mesela savaştıkları türden biri bizim vampir güzel kızımıza aşık olur.
Wattpad bunlarla dolu.
Sizin adınıza utanıyorum.
Bir de klişe ve Wattpad kitabı olmasına rağmen güzel olan bir kaç kitabı size önere bilirim.
Tabi ne zaman yaparım bilemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hot Cringe
No FicciónYazamıyorsanız yazmayın kardeş en azından gözlerimiz kanamaz. UYARI!! Oy için okunma için salak salak içerik yapanların hepsini tesbit ediyor ve eleştiriyorum. Katlanamayan okumasın. UYARI 2!! AQ seviyenizin düşmesimden ya da benzeri sağlık sorunun...