Konuyla direk dalıyorum arkadaşlar.
Patron, stajyer ilişkisi. Cidden bunlardan da bıktım.
Adam var salak salak kıza emir veriyor, işte bakışmalar felan. Sonra bom!! Rakip şirketin müdürü ya da onun oğlu bizim masum ama güzel, saf kızımıza yavşıyor.
Böyle bir şey bekliyormuydunuz?? Tabiki hayır. Çünkü klasik bir konu değil bir kerem. Haa bir de açıklamaya 'diğer patron, stajyer ilişkisine benzemez bunun farkında olarak okuyun' yazılıyorlar. Ahhh sinir ya!
Ama klasik patron, stajyer ilişikisinin aynısı oluyor. Peh!
Kız kaçırılır mafya kızı bulur. Diğer 'her yeri silikonlu "sürtük" çalışan patrona yavşar. Felan filan.
Sadece bir iki tane Wattpadde bu konuyu ele alıp güzel bir şekilde işleyen yazar var. Gerisi hiç bir halta yaramıyor açıkçası.
Bir de adamın kızın konuştuğu her erkeği dövmesi, yok efendim zamanında bütün zengin güzel kızları elden geçirilmesi ama birden bizim garibana aşık olması.
Gerçek hayatta böyle şeyler olmaz anlayın artık. Çok gerçeklikten uzaksınız.
Sonra hanım kızlarımız böyle erkek oluşturuyorlar zihinlerinde.
"Kaslı olacak 190 boy, zengin, alfa, benim giydiğime karışıcak çünkü benii seviğyyyorrr! Beniii diğerrr erkeklerden yazı tutucak çünkü ben onun süs köpeğğiimmm."
İşte Wattpad dünyasına kapılan klasik bir kız düşüncesi.
Bakın herkes böyle değil. Ben de okuyorum ama böyle değilim böyle olmayanlar da var ama bizim konumuz böyle olan insanlar.
Neyse size bir kaç Cringe patron stajyer ilişkisi göstericem.
Aha yine emir veriyorlar. Sanki çalışanın senin kölen. Ben olsam böyle bir cümle kuran patronuma çalışmam işten ayrılırım.
Kızımızda yine klasik hakaretleri içinden saydı. Tabii dışından söyleyemez değil mi? Ama erkek kadına istediğini der. Bak yine sinir geldi.
Bir de bu klâsik var. Bakın klâsiklerle bir sorunum yok. Ama aşırı saçma, cinsiyetçi ve akıcı olmayan, kadını objeleştiren kitaplara uyuz oluyorum.Neyse konumuza dönelim.
Stajyer kızımız ve patronumuz çok rezil bir şekilde karşılaşır ve kız çok utanır. Sonra her Wattpad kız karakterinde olduğunu gibi kızın yanağı kızarır.
Neyse bana şimdi geldi yine.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hot Cringe
No FicciónYazamıyorsanız yazmayın kardeş en azından gözlerimiz kanamaz. UYARI!! Oy için okunma için salak salak içerik yapanların hepsini tesbit ediyor ve eleştiriyorum. Katlanamayan okumasın. UYARI 2!! AQ seviyenizin düşmesimden ya da benzeri sağlık sorunun...