שרלוק פתח את דלת המונית וברגע שעקב נעלו דרכה על המדרכה הוא צעק: "גברת הדסון!", לרגע שררה דממה ברחבי גני הארמון, אך שרלוק קטע אותה בצעקה נוספת: "ג'ון!" הדממה השתררה בשנית והפעם נקטעה על ידי צלילי הכינור שנשמעו בקול עמום מעבר הארמון.
שרלוק התקרב בצעדים רחבים אל דלת הכניסה, והגיע לשם מבלי שהשומרים ישימו לב אליו.
את הדלת הוא פתח בעזרת מפתח נחושת ענק, שהצליח להגניב בביקורו הקודם תמול שלשום, ובאותו הרגע נזכר שהורו עליו לא לחזור עוד לאחר מה שעולל בפעם הקודמת.
"לקחתי ציוד ממשלתי, זה לא אסון כזה גדול" מלמל לעצמו ופתח את הדלת לרווחה.
הדברים שנגלו אליו לראשונה היו שורת שומרים, נגן כינור גבוה באופן מחריד, ג'ון ושאר החבורה.
החבורה שוחחה עם השומרים והסבירה להם את ייעודה: "הדסון, תא 716 בכלא בריטניה נמצא בסכנה, עלינו להוציא אותו משם"
השומרים תהו לשנייה והתלחשו ביניהם "מייקרופט הולמס איתם, אנחנו אמורים לציית לפקודות כאלה ממנו?"
"מייקרופט הולמס נוכח ואתם בהחלט רשאים לקבל ולבצע פקודות כאלה כשהן באות ממנו" אמרה מרי, לראשונה אומרת משהו שתומך ברעיון.
השומרים גיחכו מעט כששמעו דבר שכזה נובע מפי אישה ומיד לאחר מכן הזדקפו, והתחילו ללכת בצעדים תואמים אל עבר מפקדם, להעביר את מסרו של מייקרופט.
שרלוק חלף על פניי החבורה וניגש למפקד שנייה לאחר שהמסר הועבר אליו מפי השומרים, "אני איתם, ועליי ללכת איתך לבניין הממשלתי לפי הציווי של הגבוה משמאל" אמר והצביע על מייקרופט.
"בסדר גמור" אמר המפקד, "שרלוק הולמס, הלא כן?"
"בהחלט" ענה שרלוק במהירות והתחיל ללכת, המפקד השתהה לרגע במקומו, תוהה באיזו סכנה נתון הדסון מתא 716, אך ברגע שקלט ששרלוק עבר אותו ב30 צעדים לפחות, התחיל לרוץ אל עבר שרלוק.
"מונית?" שאל המפקד, "מונית" אמר שרלוק ומתח את ידו בכדי להזמין מונית.
המונית הגיעה והשניים נכנסו למושבים האחוריים, "אני לא מאמין שאני נוסע במונית עם שרלוק הולמס, אתה די מפורסם בזה, לא?" אמר המפקד וציפה לתשובה משרלוק,
אך שרלוק רק שתק והסתכל בחלון, מבלי להוציא הגה, נראה ששום דבר לא יגרום לו לזוז, אך באותו הרגע יצא ג'ון בריצה מהארמון בצעקה אדירה:
" ה מ פ ק ד " צעק ג'ון, ונדהם לראות את שרלוק מחייך את חיוכו המפורסם מבעד לחלון המונית.