Arkadaşlar 2 ve 3. jenerasyon grupların önünü açan gruplar;
Suju tvxq 2pm shinwa 2ne1 snsd
Leeteuk da bunu söylemiş suju'nun 2 ve 3. jenerasyon grupların önünü açtığını. Aşırı haklı bir şey söylemiş reis.
Ama tab2 bazı çomarmy'ler durur mu 😀 asla aq
***
Bts billboard'da 1. sıraya geçti bts en iyisi onlar dünyaya bu sayede tanıttı kpopı
-peki
hayır bts olmasa tanınmazlardı
-tamam
psy zamanında bile kpop ne bilinmiyodu
-aynen
Arkadaşlar bu saydığım gruplar -ki daha çok var- olmasa ne bts ne başka gruplar tanınırdı.
Evet bts büyük başarılar elde etti bu yüzden onlara sonsuz saygım var. Ama şu zamanlarda artık çürük demek yetmeyen bazı armyler yüzünden bts'ten soğudum hala army miyim hiç emin değilim artık army diyince bile cringe geliyor bir grubun fandom isminden bile iğrenmemi sağladı bazıları.
Tabii şimdi herkes üstüne alınıp linç atmasın.
At gözlüklerinizi çıkarın da sektöre bir bakın artık @çomarmytopluluğu
Sektör çok değişti ve tabir-i caizse sektörün içine sıçtılar.
Biri klibinde -atıyorum- blackpink'in klibinde de benzeri olan bir çiçek kullansa anasına babasına sövülüyor👏🏻👏🏻👌🏻👌🏻
Bir sevgili haberi çıkınca dünya duruyor, fanwarlar başlıyor.
Marvel evreni bile böylesini görmedi amk bir postta ryujin ve rosé'nin benzediği söylenmiş biri rosé çok daha güzel diyenler linç ediliyo...
Bence ryujin rosé'den çok daha güzel hadi gelin linç edin amk evlatları.
Bu aralar bts ve bp tanrı katına çıkarılmış durumda ve laf eden olursa ağızlarına sıçılıyor. Veya yorumlarda bts❤❤❤ yazan biri de cringe damgasi yiyor. Hatta dürüst olmak gerekirse bazen ben bile bunu yazan birine direkt bu damgayı vuruyorum. Biri 2NE1❤❤❤ yazsa reyizzz qralll falan deniyor.
Yemin ederim durumumuz çok vahim bu işin sonu nereye gidecek diye merak etmeden duramıyorum.
Bu bölümün özeti, bazı çürük hayranlar ile hep beraber bir birlik olarak sektörün içine sıçtık ve sıçmaya devam ediyoruz iyi günler kurban bayramınız kutlu olsun iyi bayramlar bb.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my (un)popular kpop opinions
Random🍒BENİM kpop ile ilgili olan düşüncelerimi yazacağım bir kitap olacak başlıktan da belli olduğu gibi 🌻Elbette sizin de fikirlerinizi söylemenizi isterim ama beni ve düşüncelerimi için linç edeni pideci sopasıyla kitaptan kovalarım :) 💫İdollerine t...