Got7+Twice

218 6 62
                                    

●Göt jyp

●Jyp'nin amk

●Got7'a az yatırım yapsan Bts değil got7 o kadar ünlü olurdu

●Lullaby ve look benziyo amq tabi adam twice'a kambek sıçtırtmaktan...

●Sadece Twice'a önem verip paranı çer çöp et anca

●Aynen aynen yine yeni kız grubu çıkar da daha çok bat amk keli

Her ahgase'nin dediği klasik şeyler bunlar ama şöyle ki ahgase olmasam bile son 2'si hariç ben de bunları söylüyorum gzşzbzlsbslsba.(aslında ahgase olabilecek bilgiye sahip olduğumu düşünüyorum ama ne bilim)

Şimdi önce şunu söyliyim de once linci yemiyim:
"Twice'a karşı hiç bir art niyetim ve nefretim yok."

Sadece şarkıları bana göre değil.

(2 dakika sonra evde ben; Yes ooğğr yeğğss/lets dens dı nayt evey dıtdıtdırıdıtdıtdı dıtdırıdıtdıtdığrıığ dıtdıtdırıdıtdıtdııı yeaah van tuv tri lets go çova da goğla)

Tamam komik değildi neyse. Çok nadiren dinliyo olabilirim ama sadece yes or yes'e bu aralar taktım. Onun dışında bir de nadiren like ooh aah ve dance the night away dışında cidden dinlemiyorum.

Neyse,
Got7:

Hem rapleri güçlü hem visualları hem vokalleri hem dansları hem de efsane eğlenceliler... Ne kaldı amq

Kısaca alın size mükemmel grup örneği. Jyp malı twice'a cb sıçtırtmak yerine got7'la daha çok ilgilense tam da iyice kpopun yayıldığı yıllardayız rahat bts'e yetişirlerdi.

Jus2 bir efsane Focus On Me ayrı efsane onlar ayrı konu.

Üyeler ile ilgili konuşursam,

Yugyeom, bias wreckerım ve kesinlikle kpoptaki en iyi erkek vokallerden biri. Sesi çok hoşuma gidiyor. Kusursuz dans ediyor.

Jackson, biasım ama ilk başta (ilk biasım jb) olabildiğince biasımı jackson yapmamaya çalıştım çünkü çoğunluğun biası jackson ve hani şey gibi bts biası jimin ya da kook ise sanki çürük çıkacakmış ya da nct'den taeyong mark lucas ve jaehyun biaslılar genellikle kınanır çünkü en ön plandaki üyelerdir.

Got7'da da jackson işte. Ama jackson tam benim kafamdaki bias tipi aq. Bence kesinlikle kpoptaki en iyi rapçilerden biri harika bir dansçı efsane tatlı ve komik hatta vokali bile çok iyi. Yakışıklı ama karizmasınj çizebiliyo. Şimdi kendimizi kandırmayalım kaslı da zhslgsksn. E daha ne amq

Mark'ın rapi...offff

Jb ve youngjae'i eskiden çok karıştırırdım fhlzhslsb.
İkisinin de vokali muhtişemsel.

Jinyoung'un vokali ve dansı da çok iyi. Aurıca bence oyunculukta da fazla yetenekli...

Son olarak Bambam de 2. biasımdı yani ben baya bi bias değişimi yaptım bu grupta da çaktırmayın xfzpdvddosb. Bambam aşırı gay gibi davranıyor ve bu ona daha çok sempati beslememe sebep oluyor xhpsvspsbs. Rapi cidden iyi ve visualı da, woah...

Ancak şarkı bazından alırsak look'u ne kadar beğensem bile lullaby ile ritimleri benziyor bence bunu inkar edilemez bişey. Ancak the new ERA efffsane iyiydi.

ehem

Twice'a geçelim.

Pek sevmiyorum :/ Ancak üyeleri çok seviyorum hepsi birbirinden tatlı ve samimi bir tek mina'ya çok ısınamadım ama ona da bir nefretim yok.

Ama onun dışında bana abartıldıkları kadar yetenekli gelmiyorlar. Daha iyi gruplar kesinlikle var. Örneğin clc, mamamoo gibi gibi... Kimsenin vokalini çok abartılcaka bulmuyorum.

Bir tek Nayeon ve Jihyo'nun vokalini iyi buluyorum. Jeongyeon da abartıldığı kadar yok yani daha iyileri var sesleri çok güçlü değil.

Rap konusunda cidden kötüler :/ Çoğu kişi chaeyeong'a rap queen falan diyor. Tabi genellikle once'lar ancak bence chaeyeong kesinlikle rap queen olabilecek kadar iyi değil. Dahyun da aynı şekilde.

Ayrıca yine mina'nın vokalini cidden beğenmiyorum. Çok zorlama gibi duruyor.

Tzuyu (aynı gün doğduk vxlsvzlsb) bu konuda oldukça kesinim abartıldığı kadar güzel değil. cidden 1. sırada olduğu listeleri anlamıyorum. Yoona, Irene, Tiffany, Krystal, Joy, Hani, Jessica varken... Sesi ve dansı da çok mükemmel değil.

Sana biasım çünkü çok sempatik geliyor. Ama sesi helyum çekmiş gibi :) Ayrıca bence twice'daki en en güzel üye.

Jeongyeon, ilk biasım. Bana samimi gelse bile yine abartıldığı kadar iyi bir vokali ve visualı yok. Özellikle visualı çok abartılıyor.

Nayeon, ilk başta nefret ediyordum çok yapmacık geliyodu. Ama şimdi daha doğal gelmeye başladı. Sesi söylediğim gibi kötü değil güzel ama abartılıyor ve bu visualı için de geçerli. Kötü bir visualı yok ama daha iyileri var mı var. Yine de bence yetnekli.

Jihyo, bias wreckerım ve bence sesini iyi yönetiyor. Eskiden kilolu olduğu ve kilo verse bile bu hala biraz olsun belli olduğu için linç yeöeyi hak etmiyor. Ayrıca şu Seungri olayına Jihyo'nun dahil olup olmamasını çok merak ediyorum. Umarım dahil değildir.

Dahyun bir aralar bias wreckerımdı. Sempatik geliyor ama yine ve yine aöylüyorum rapi güçlü değil. Çok da güzel değil ama tatlı ve komik :3

Momo, güzel dans ediyor ama dediğim gibi o kadar da değil :/. Ayrıca sixteen'de Momo'ya daha bir sempati duydum çünkü çok fazla zorluk atlatmış. Ayrıca biraz da nasıl desem, üzüldüm. Olayı tam anlamadım çünkü koreceydi ama prova yapmaları gereken yerde dahyun gelmiyor ve zorluk çıkıyor gibi olaylar olmuştu. Momo cidden çok çalıştı.

Tabii sadece Momo değil tüm üyeler buralara gelmek için çalıştı bu yüzden hiç bir gruba çöp demeyi uygun bulmuyorum.

Şöyle düşünün yıllarca bir proje için çalışıyorsunuz ve sonunda o projeyi sunucaksınız. Heyecan ve mutlulukla sundunuz ancak etraftan yuhlamalar ve beğenmediklerine dair sesler geliyor. Sunumunuza çöp diyorlar. Nasıl hissedersiniz?

Evet her bölümde bunu vurguluyorum çünkü havalı ve cool olduğunu düşünüp kendi grupları dışındaki bütün gruplara çöp diyen sakatlar her yerde :D

Yani jyp, twice yerine got7'a biraz daha ilgi gösterse çok başrılı olur.

Bu en uzun bölümdü sanırım huh

Twice biasınız kim?

En sevdiğiniz twice şarkısı ne?

Sizce twice hak ettiği değeri mi alıyor?

Got7 biasınız kim?

En sevdiğiniz got7 şarkısı ne?

Sizce got7 hak ettiği değeri mi alıyor?

my (un)popular kpop opinionsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin