9. Bölüm

534 32 19
                                    


Hatırlatma

Byn Kim : Aa Jennie gelmişsin. Bence artık zamanı geldi. Beni müstakbel damadım ile tanıştırmıcak mısın?

Rs : Whatt dedin gülüm?

Ls : nE

Jm : Ben dedim ama

Byn Kim : Çocuklar siz niye şaşırdınız yoksa bilmiyor muydunuz?

V : Ne -

Jn : Yok annecim ne bilmemesi sen damat diyince birden şey geldi onlara

Byn Kim : Ney?

V : Değişik çünkü daha ortada sev-

Jn : Neyse annecimm sen balkona geç Jungkookla ben geliyorum.

Ls : Aman Tamrım daha neler?

Ben nasıl bi durumda kalmıştım ya. Annemlerde gitmişti o sırada. Herkes bana şaşkın şaşkın bakıyordu.

Jn : Sakın bozuntuya vermeyin. Biz Jungkookla sevgiliyiz. Çok uzun zamandır. Yanı annemin gözünde öyle olacak. Okey ?

Ls: Kanka öyle desene yüreğime iniyordu.

Js : Yanlız siz nasıl yürütceksiniz bu oyunu böyle

Jn : Sonra anlatırım. Şuan annemi göndermem gerekiyor.

Jh : Jen bence hep bu oyun devam etsin ben çok sevdim bu yeni yengeyi kk

Jm : Hakket lann kkk

Onların böyle salak salak konuşmalarını dinlememek için hemen ordan ayrıldım ve balkona geçiş yaptım. Bide ne göreyim annem jungkook'un yanaklarını sıkıyor. Ve birşeyler anlatıyordu. Biraz durup dinledim. Jungkook şuan sorguya çekmiş durumdaydı. Bari gideyimde yazık annemin sorguları çok pis olur.

Jk : Jennie sonunda gelebildin.

Jn : Geldim geldim.

Byn Kim : Bende tam Jungkook oğlumla onun hakkında konuşuyorduk. Birgün Jennie nin babasıyla tanışırsın ve tabiki senin ailenlede tanışırırız zaten okulda bitiyor. Kısa zamanda da düğün yaparız.

Jn : Ne diyosun anne sen ya?

Byn Kim : Noldu kızım ya ? Siz birbirinizi sevmiyor musunuz? Ayrılmadan falan evleninde sonra zor olur boşanamazsının. Hem kızımın mürvetini görmüş olurum. Yani ne zaman öleceğim belli değil.
Jk : Yok Efendim biz birimizi zaten çok seviyoruz ayrılmayız zaten merak etmeyin. Jennie birden dank diye söylenince şaşırdı.

Yok bide evlencektik başka? Ben zar zor sevgili olmuştum. Bereket o sırada annemin telefonu çalmıştı.

Byn Kim : Çocuklar kusura bakmayın işim çıktı, şirkete gitmem gerekiyor. Artık daha sonra konuşuruz. Bide durun fotoğrafınızı çekeyim. Bende de bir resmi olsun.... Geçin bakıyım yan yana.

Jungkookla yan yana geçmiştik. Bide sarılmıştık birbirimize. Annemde bizi çekmişti. Sonrada bana ve jungkook a atmıştı. Fotoğraf şöyle ;

 Fotoğraf şöyle ;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Stay With MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin