11.Bölüm

458 30 5
                                    

Sabah kendi kendime uyandım. Kalkıp lavaboya gidip rutin işlerimi hallettim. Hasta olmuştum. Bu dönemi hiç sevmiyordum. Çünkü bir anda duygu değiştirebiliyordum. Bereket sadece ilk günü böyle oluyordu.

Okul formamı giydim. Ve makyaj yaptım. Aşağı indiğimde kahvaltı hazırdı. Kızlar masada oturmuş beni bekliyorlardı.

Ls : Unnie sonunda gelebildin. Açlıktan ölcektik valla.

Rs : Valla jisoo unnie hiç birine dokundurtmadı.

Sakin ve mutlu bir şekilde kızları takmayarak masaya geçip oturdum.

Jn : Ee yeseydiniz o zaman?

Kızlar bana şaşkın şaşkın bakıyorlardı.

Js : Jennie sen iyi misin?

Jn : Evet, gayet iyiyim n'oldu?

Ls : Aşk bunda kafa yapmış valla.

Jn : Ne kafa yapması be, mutlu olamaz mıyım bende ? bakın sinirlerimi tepeme çıkardınız.

Bunları dedikten sonra masadan kalkıp dolaba yöneldim. Ve bütün çikolataları çantama tıktım.

Rs : Unnie özel gününde misin? 

Jn : Size ne? 

Js : Kızlar anlaşılan o ki Jennie'ye bugün bir şey demiyoruz.

Ls : Valla yandık.

Lisa'dan

Jennie unniem özel günündeymiş. Valla bu zamanlarda o hiç çekilmiyor. Ne kadar sert bir kız olsada çok çabuk duygu değiştiriyor. Hiç birşey demeye gelmiyor.

Js : Kızlar hadi artık çıkalım. Yoksa geç kalıcaz.

Rs : Unnie gitmesek zaten son 2 hafta kaldı.

Js / Ls : Olmaz

Rs : Hayrola sen Lisa ,hadi jisoo unnieyi anladım da sen? 

Ls : Ya kızım benim bu son 2 hafta içerisinde sevgili bulmam lazım. Tatile sap giremem valla.

Jn : Kız haklı valla ohh ben rahatımm. Hadi ben kaçar şu tavşanıma bakıyım bekleyin beni.

Jennie unniem böyle diyip gitmişti. Bizde masayı toplayıp evden çıktık.
Jennie'den

Evden çıkmış kookların evine doğru gidiyordum. Zaten evler çok yakındı. Gidip kapıyı çaldım. Kapıyı Namjoon oppa açtı.

Jn : Günaydın Namjoon oppa

Nmj : Günaydın Jennie hangi rüzgar attı seni buraya? 

Jn : Tavşanıma bakmaya geldim.

Deyip içeri girdim ve tavşanım diye bağırıyordum. En sonunda sinirlenip

Jn : Kookie çabuk buraya gelll.

Böyle bağırmamla herkes neredeyse buraya gelmişti ama kook hâlâ ortalıkta yoktu.

Jm : Yenge kook odada daha uyuyordur.

Jn : Yengen senin anandır.

Deyip yukarı doğru yöneldim.

J : 2.kat sağdan 2.oda

Hemen yukarı çıkıp sağdan 2. odaya girdim.

Jn : Jungkoooook

Deyip içeri girdim. Girmez olaydım. Kook yarı çıplak bir şekilde yatakta yatıyordu. Benim sesimle uyandı. Hemen arkamı dönüp gözlerimi kapadım.

Stay With MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin