Hatırlatma
Jk : ( Fısıldayarak) Kim Jennie neden bana bunu yapıyorsun?
Dediği şey ile adeta donmuştum. Neden böyle bişey demiştiki. Yoksa beni seviyor muydu?
Jn : Hıı, ne yapıyorum?
Böyle dememle ağzını birşey söylemek için açtı ama birşey söylemedi. Sonra birden gözleri dudaklarıma odaklandı. Hafif hafif yaklaşıyordu. Umarım düşündüğüm şeyi yapmıyacaktır. Hayır, hayır gelmee! Evet şuan aramızda 1 santim var. Konuşsak birleşecekti dudaklarımız.
Jm : Yaa hadi ya kaç saattir bek- oo pardon çok pardon ben gelmemişim gibi düşünün lütfen.
İyiki geldin jimin iyiki valla. O hemen öyle dedikten sonra jungkook'un kollarından sıyrıldım ve direk arabaya koştum. Çocuğu bırakmıştım valla öyle. Neden böyle birşey yapmıştı ki ? Benim arkamdan jimin ile birlikte gelmişlerdi. Jimin sırıta sırıta geliyordu. Birde çocuğun ağzına laf vermiştik ya. İnşallah söylemez bizimkilere.
Js : Sonunda gelebildiniz yani.
V : Noldu jimin niye sırıtıyon sen?
J : Aynen sen böyle gülmezdin ya aşık oldun yada bişey oldu.
Rs : Ney kime aşık oldu?
Rose'nin böyle demesiyle herkes gülmeye başladı.
Jm : Yok hani ben-
Jn : Öhö öhö
Jimin tam söylüyordu ki ona kaş göz işareti yapıp yapmacık bir şekilde öksürdüm. Herkesin bakışları bana odaklanmıştı.
Jk : Hadi gitmiyormuyuz artık?
Ls : Neyse ben sonra olayı çözer size söylerim. Hiihihi.
°°°
2 Gün Sonra
Jn : Tamam yeter artık bence bukadar.
Ls : Bekle şurdaki ayakkabıcıya da girelim.
Jn : Ya sizde çok abarttınız artık
Rs : Kızım müstakbel kayınvaldenin karşısına çıkacaksın. Çok güzel olman lazım.
Jn : Ben bi kere her zaman güzelim hıh.
Bu akşam annemlerin yoğun isteği üzerine Jk nin annesi ve babası ile tanışacağız. Çünkü annemler tanışmak istiyor ama daha ben tanışmadım. Bu yüzdende kızlarla alışverişe çıktık. Şuan son mağazadan çıkıp elimizde poşetlerle arabaya doğru gidiyoruz.
°°°
Jn : Hadi ben giyinmeye çıkıyorumm.
Js : Bişeye ihtiyacın olursa haber ver
Jn : Okeyyy
Ls : Bekle ben geliyom bişey dicem
Lisa nın bana yetişememesi umuduyla yukarı uçtum. Ama maalesef geldi.Jn : N'oldu Lisa?
Ls : Hiçç
Hiç demişti ama kesin bişey söyleyecekti. Bende makyajımı yapmaya başladım.
Ls : Unniee ~ Sen bize herşeyini anlatıyorsun demee?
Jn : Evet n'oldu?
Ls : Ama şu geçen gün olan bi olay vardı. Naeyon'un doğum günü öncesi evden çıkarken. N'olduuu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stay With Me
Fanfiction[Düzenlenecek.] Biz sadece yolda karşılaştığımız insanlarla bir grup açmıştık. İşin asla bu raddelere geleceğini tahmin etmemiştik... Jeon Jungkook ~ Kim Jennie 2019, ©rraiw [Tamamlanmış Hikaye √ ]