bir hikayenin daha sonuna geldik;taehyung'un tanımıyla yarım kalmış bir şarkı gibi hikaye ve jungkook'a göre aşıklar gibi hüzünlü bir hikaye.
benim için aslında hiç başlamamış olan bir hikaye.
jungkook ve taehyung, ve yazdığım onlarca karakter.. fark ettiyseniz eğer hepsini yardım için uzanan elleri vardı.
hepsi kurtarılmak istiyordu.
geceleri yatağıma uzandığımda ve sol tarafımdaki büyük çiçeğin arkasında kalan açık pencereni izlemeye başladığım da, sonraysa ne zaman olduğunu bilmeden uykuya daldığımda hep şu rüyayı görürüm.
birisi benden sürekli bir yardım ister ve ben asla ona yardım edemem. ya korkup kaçarım ya da ki vaktim yetmez.
bu kişi bazen güzel bir kız olur, bazen küçük bir çocuk ve bazen de yaralı bir liseli. hiçbir zaman onları kurtaramadım.
ama size söyleyebileceğim tek şey şu ki; ister rüyanıza girsin, isterse de gözlerinizin önünde olsun mutlaka size yardım eli uzatan onun elinden sıkıca tutun ve ona yardım edin.
çünkü size uzanan yardım elini görmezden geldiğinizde, ellerinizin var olmasının bir anlamı kalmıyor.
size söyleyebileceklerim bu kadardı.
umarım başka bir yer bulabiliriz, ve hepimiz topluca oraya taşınırız.
sonra ne mi yaparız?
bolca gülümseriz.
ben gitmeden önce anlatmak istediğim her şeyi dinlediğiniz için teşekkür ederim; çünkü önemli olan dünyada bir zamanlar var olmuş olman değil, arkanda bir şeyler bırakmandı ve ben de bütün bu dünyanın en hüzünlü tablosuna benzeyen hikayelerimi bırakacağımı düşünüyorum.
taehyung, jungkook ve ben, Yanna'nın mahvettiği mezuniyet partisindeki konuşmasını dinlediğiniz için size minnettarız.
sevgili, yanna.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
listen before i go, taekook
Fanfictionve sonra; onunla hiç karşılaşmamayı diledim. ancillulaa [2019] ✓