6.Bölüm

3.8K 132 3
                                    

Hatırlatma;
Beste haber verecekti. Kendimi boşlukta hissediyorum.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Neden böyleyim? Neden Geceye birşey olma ihtimali içimi yakıyor? Neden Geceyi kaybetmekten korkuyorum?
Bu yabancı duygular neyin nesi? Neden kalbimi sıkıyorlar gibi hissediyorum? Neler oluyor bana?
Beste'den
Geceyi odaya almalarıyla hemen yanına girdim. Ne kadar da masum ve güzel uyuyordu. Melek gibi. Neler olduğunu uyanınca soracaktım. Gece kendine zarar vermezdi. Gece'nin mafyaların başı olmasına bakmayın. Kötü olanlara zarar vermekten zevk alan iyi olanlara dokunmayan bir kız o kendine zarar vermeyen biri. Doktor odaya geldiğinde gözlerimi ona çevirdim.
Doktor: Hastanın neyi oluyorsunuz? Dedi.
Beste: Yakın arkadaşıyım. Dedim.
Doktor: Bir psikiyatristte gözükmesi iyi olur uyanınca çıkabilirsiniz pansuman yaptık dikişi de 2 hafta sonra çıkarttırmaya gelin. Dedi. Ve odadan çıktı. Bilekleri sarılı olan geceye baktım. Meriçi aramam gerektiğini kendime hatırlatarak telefonumu açıp Meriç yazan numaranın üstüne bastım.
Meriç: Beste noldu birşey mi oldu geceye konuşsana lan. Diye saymaya başladı.
Beste: Yav bi sus önemli birşey yok sadece bileğine dikiş attılar 2 hafta sonra çıkacak uyanınca gelicez zaten. Dedim.
Meriç: Tamam. Dedi. Telefonu kapattım. Gece için getirdiğim kıyafet poşetine baktım. O aceleyle birşeyler almıştım. İşte. Gecenin abisini bilerek aramamıştım. Ortalığı yıkardı. Yarın Geceyle kısaca bir açıklama yapardık.
Meriç'den
Geceden özür dilemeliyim. Ama nasıl? Ne yapabilirim ki? Beni affeder mi? En iyisi Ufuk'dan yardım almak bu konuda baya iyidir. Telefonumu masadan aldım. Playboy Kardeş yazısına bastım.
Playboy Kardeş: Noldu çikolatam? Diye telefonu açmasıyla yüzümü buruşturdum.
Meriç: Ne çikolatası lan yavşak. Dedim. İlk bi küfür savurdu.
Playboy Kardeş: Pardon Sap Kardeş dedi. Beni böyle kaydetmesine şaşırmadım.
Meriç: Gece ve Beste...... Hastanesinde onları al getir. Dedim.
Playboy Kardeş: Tamam abi. Dedi. Telefonu kapattım. Ve Gecenin odasına doğru çıkmaya başladım.
Gece'den
Gözlerimi araladım. Işıktan dolayı geri kapattım. İğrenç koku sayesinde hastane de olduğumu anladım. Uzun uğraşlar sonucu gözlerimi açtım. Karşımda...
💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜💜
Bölüm Nasıldı?

Mafyanın BakıcısıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin