Hatırlatma;
Uzun uğraşlar sonucu gözlerimi açtım. Ve karşımda....
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Karşımda kafası yerde ayakları koltuğun tepesinden duvara dayanan bir beste saçlar birbirine girmiş uyuyor. Bunu alan öldü öldü. Gördüğüm manzara karşısında gülme krizine girdim. Beste rahatsız olmuş olacak ki gözlerini açmasıyla yeri boyladı. Gülmem daha da şiddetlendi.
Beste'den
Gülme sesleriyle gözümü açtım. Başımın üstüne yere düşmemle şiddetlenen gülme sesine karşı kendimi toparlayıp ayağa kalktım. Gece gülme krizine girmiş bir şekilde bana bakarak gülüyordu. Odadaki banyoya gittim. Aynaya bakmamla gözlerimi dehşetle açtım. Saçlarımm😱. Hemen saçımı düzelttim. Üstümü düzeltip çıktım. Gece de bu sırada getirdiklerimi giymişti. Bu kız neden hep taş acaba?
Gecenin GiydikleriKıyafetleri rastgele katmış olmama mı yanayım? Bu kızın taş olmasına mı?
Gece'den
Bestenin getirdiklerini üzerime geçirdikten sonra sargılı olan elime baktım. Meriç'e uzak durmak yeterdi. Benim oradaki amacımı hatırlattım. Bakıcıydım ben. Bir yönden de haklıydı. Onun özel hayatına karışamazdım. Eve kız istediği gibi atabilirdi. Meriç'den olabildiğince uzak durmalıyım. Gerektiğinde konuşmalıyım. Kendime kurallar koyduktan sonra Besteyle hastaneden çıktık. Kapıda bizi Ufuk karşıladı. İtiraz etmeden arabaya bindik. Direk Meriçin evine sürdü. Kapıyı meriç açtı. Yüzüne bakmadan direk içeri girdim. Odama doğru yöneldim. Odama girdim ve kapayı kapattım. Arkadan Ece girdi odaya koşarak bana sarıldı.
Ece: Gece abya eliyne noydu? Dedi.
Gece: Ufak bir kaza birtanem önemli birşey değil. Dedim.
Ece: Çok acıyoy mu? Dedi
Gece: Acıyor güzelim. Dedim. Saçlarına bir öpücük kondurdum. Yatağın başlağına yaslandım. Ecede kucağıma yattı. Uyumasıyla gülümsedim. Elim sargılı olduğu için kucağıma alamıyorum. Neyse kalsın burda napabilirim. Aşağıdan abim ve Meriçin bağırış seslerinin gelmeye başladı. Kucağımda ece olduğu için inemiyorum aşağıda. Napıcam?
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Sizce neler olacak?
Gece Meriçi affedecek mi?
Meriç Geceye kendini affettirmek için neler yapacak?
Bölüm nasıldı?
Hepinizi çok seviyorum....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafyanın Bakıcısı
Genç Kız EdebiyatıBir abisi olan bir kız üniversiteyi bitirip mesleği yerine başka iş arayan... ???????????????????????????? Kardeşine bakan bir abi ve mafya... ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ Bu hikayede neler olucak...