1

28 1 0
                                    

Het is al een jaar geleden dat ik Rosewood en al dat gedoe met A achter me heb gelaten. Het gaat nu goed met me. Ik heb mijn eerste jaar van college afgerond. Met mjn romantisch leven gaat het oké. Ik bedoel ik heb wel een paar vriendinnen gehad. Maar het is niet hetzelfde gevoel dat ik heb als ik bij alison of hannah ben.

Ring ring

Emilys gsm gaat af .

Emily kijkt op haar gsm tis haar ma. "Hey". Geen antwoord " wat is er ma ?" "E-emily je v-vader i-s is..." " " "Wat is hij ?" Vraagt emily . Geen antwoord. "wat is er gebeurd ?!" "Je vader is overleden , emily." Zegt haar moeder . Emily kan haar oren nie geloven " nee dat kan niet, hij zou me nooit alleen laten !" Emily stort in tranen. "Emily je moet zo snel mogelijk naar Texas komen, de begrafenis is in 3 dagen. " "ok" zegt emily en hangt op.

3 dagen later ( de begrafenis)

Het was een mooie dienst , iedereen vond het heel erg. Er werden veel tranen gelaten waaronder een grote deel van mij .

Ik kon het nog steeds niet geloven MIJN vader , MIJN held . Was er niet meer. Ik mistte alles aan hem ! Hoe hij er voor me was als ik verdrietig was, toen ik leerde fietsen was hij er , toen ik mijn eerste woordje zei was hij er , hij was er altijd . Ik hem zo missen .

 Ik hem zo missen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

2 dagen later

P= pam ( emilys moeder)
E= emily

E- Ik heb hier lang over nagedacht.

P- over wat ?

E- Ik ga in het leger gaan. Binnen 2 weken word ik uitgestuurd naar Afghanistan.

P-...
P- en wat ga je dan doen met je school !? Je kan daar doodgaan! Ik wil jou niet ook kwijt !

Pam begint te wenen.

E- ik stop met school. Nu dat h-hij er niet meer is moet ik ook een job hebben anders gaan we het niet reden.

P- maar dan hoef je toch niet naar Afghanistan te gaan!?

E- ik hou van jou, en ik beloof dat ik zal terug komen .

P- kan ik je van gedachten laten veranderen?

E- Nee

P- als je dit wilt doen oke , maar je moet wel zorgen dat je heelhuids terug komt ! Nu heef me een dikke knuffel !


Hallo ik ben de auteur en dit is mijn eerste verhaal dat ik schrijf dus sorry als er veel schrijffouten in zitten. Kga proberen om de hoofdstukken nog langer te maken. A.u.b reageer als je wilt. Thx om te lezen 😀

Hannily vs EmisonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu