3

23 0 2
                                    


Hannah's pov

Vandaag ga ik terug naar Rosewood om antwoordden te krijgen over emily. Emilys moeder, miss fields is terug in Rosewood komen wonen na de dood van mr fields.

Ik moet nog ongeveer 2 uur rijden tegen dat ik aankom. Ik word nerveuzer met de minuut. WAT als emily iets overkomen is of als ze niemand meer wil zien . Ik hoop gewoon dat alles goed met haar gaat.
Oh en die bitch alison hoef ik daar ook niet tegen te komen.

2 uur later

Rosewood , amai er is niets veranderd alles ziet er nog heel hetzelfde uit sinds dat ik hier weg ben . Eerst ga ik naar emilys huis om te hopen dat miss fields er is.

Emilys pov

Het is zwaar, ik mis mijn thuis , ik mis mijn vrienden , ik ben boos op mezelf dat ik gewoon ben weggegaan zonder dat ik iets tegen hen gezegd heb . Op momenten als dit mis ik Hannah echt . Op de momenten dat ik me niet zo goed voel of wil opgeven is zij er altijd voor mij. Ze weet wat te zeggen om me weer moet in te blazen . 1 ding weet ik zeker als ik hier weggeraak ga ik mijn gevoelens voor haar opbiechtten . Het kan me niet schelen als ze niet meer wilt zien of niet hetzelfde voor mij voelt. Maar dan ga ik eindelijk opgelucht zijn.

Ik heb er al over nagedacht om een brief of een sms te sturen, maar waarschijnlijk wil ze me toch niet zien.

Alison dat is een totaal ander verhaal . Natuurlijk heb ik wel nog gevoelens voor haar, maar ze stelde me zo teleur nadat ze haar dood heeft gefaikt. Ik hoopte dat we opnieuw konden beginnen maar ze gebruikte me gewoon . Ze is nog altijd dezelfde bitch van op school.

Genoeg over hen.

Sarah: ' hey emily , hoe gaat het ? Goed? Ewel met mij ook . Moet je eens weten straks worden we uitgestuurd op een missie . Mijn eerste missie . Ohh... ik heb zo'n stress. Oh sorry em ik zit weer te ratelen zeker . '

Emily : ' hallo S probeer misschien een keer een beetje rustiger te doen en de mensen laten uitbabbelen..Hihi.

S : ' ohh... sorry em . Maar over die missie '

E:' ja wat is er over ?'

S:' weet je het niet Em , jij , ik chloë en babe gaan samen op deze missie , van ons ist de eerste maar van jou ..?'

E:' de 11 .'

S :' wow em, mis je je vrienden en familie niet ? '

E : ' tuurlijk wel ik zit erover te denken om straks een brief te sturen '

S: ' doe dat em, weet dat ik er altijd voor je ben , je bent net een zus voor mij . Ik hoe zoveel van jou '

E :' oh Sarah ik hou ook van jou .'

Hannah's pov

Dit is het dan ik sta aan de voordeur van emilys huis.

Knock knock

P : ' hey Hannah , wil je binnen komen ?'

H:' ja graag '

P:' wil je graag een beetje water hebben?'

H:' ja dank merci.'

P:' dus Hannah wat bracht je hier ? Ik hoorde dat je in New York werkt voor een modebedrijf .'

H:' ja, ik kwam eigenlijk om te vragen als je iets over emily weet ?'

P:' wel Hannah... umm... Ik heb al een maand niets meer van haar gehoord .'

H:' maar weet je waar ze is ?'

P:' ja maar ik weet niet als ik het wel mag vertellen van em.'

H:' komaan miss fields ik heb haar al zoveel gebeld en gesmst .  Ik wil gewoon weten als alles met haar good gaat .'

P:' Hannah  ik denk dat je best stevig op je stoel gaat zitten want dit kan een beetje chocked zijn .'

H: wat is alles goed met emily ! Is ze ziek ! Omg dat kan niet neeneenee.'

P:' Hannah kalmeer. ....Emilly Is in het leger gegaan en zit nu in Afghanistan.'

H:' watt waarom zou ze dat doen . Dat is kwenu gevaarlijk misschien is er wel iets erg gebeurd.'

P:' nadat haar vader stierf dacht ze dat ze het zo ging kunnen afsluiten.'

Hey ik heb geprobeerd om deze langer te maken en dat is goed gelukt . Ik zit nu ongeveer aan 700 worden . Joepie ly

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 04, 2019 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Hannily vs EmisonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu