Šli sme autom asi hodinu. Nemala som poňatia kde sme boli, ale nijak zvlášť mi to nevadilo. Zastavili sme sa na benzínke. Kým Yoongi tankoval, mne podal peniaze.
,,Prosím ťa, kúp nejaké čipsy, vezmi tri balíky. Mne jeden energeťák a sebe kúp na pitie čo len chceš. Ak budú mať nejaké cukríky, vezmi aj tie," nadiktoval mi a ja som poslušne vošla dnu.
Vzala som všetko, až na tie cukríky. Tie boli pri pokladni. Položila som všetko na pult a čakala, kým to pani za pokladňou nablokuje. Stále sa však dívala kamsi von.
,,Ešte tieto cukríky, prosím," pípla som.
Pani sa uškrnula. Podala mi cukríky a vzala si odo mňa peniaze. Opäť sa pozrela vonku, no teraz vyzerala sklamane.
,,Ten chalan, čo bol vonku, to bol pravý cukrík, moja. Pozri, tento!"
Ukázala k dverám tak energicky, že mi skoro vypichla oko. Otočila som sa a zaliala ma červeň. No jasné! Ten cukrík, o ktorom hovorila, bol Yoongi. Nadvihol obočie a dal na pult peniaze za benzín.
,,Kúpila si všetko, cukríček?"
Akoby schválne použil túto prezývku. Žeby to celé počul? Objal ma okolo pliec a sladko sa na mňa usmial. Pani za pokladňu sa začala potichu smiať.
,,Načo si kupuješ cukríky keď máš jeho?" spýtala sa ma a nadvihla obočie.
Hneď som začala koktať, no nič zmysluplné zo mňa nevyšlo. Pani a Yoongi sa na mne výborne zabávali. Konečne sme sa dostali do auta a pokračovali v ceste.
,,Takže ja som cukrík, hej?" spýtal sa Yoongi po chvíli.
,,Áno... Teda nie! Ja... To povedala ona!" jachtala som zo seba a Yoongi sa len smial.
,,Podľa mňa si tam skôr ty bola cukríček. Malý, neskutočne sladký a neodolateľný. S čokoládovou príchuťou, ak by som si mal tipnúť."
Po tomto som bola ešte viac červená a dívala som sa radšej von z okna. V jednej chvíli som pocítila jeho ruku na mojej nohe. Dúfala som, že nebude robiť nič, ale jeho ruka sa posúvala vyššie. Myslela som automaticky na to najhoršie. Videla som priveľa filmov, kde sa dialo čosi podobné a vedela som ako to skončilo. Na nič také som nebola pripravená. Zavrela som oči, no zrazu mi zovrel ruku, ktorú som mala položenú na stehne. O nič iné sa nepokúšal.
,,Si v poriadku?" spýtal sa ma s obavami, zrak sústredil na cestu.
,,Hej," povedala som viac uvoľnene a stisla mu ruku.
Videla som ako ho to potešilo, hoci sa neusmial. Stačilo mi pozrieť do jeho očí. Po desiatich minútach sme dorazili k akejsi chate. Yoongi zaparkoval a spolu sme vzali náš nákup. Pri chate ktosi čakal. Hoseok.
,,Čaute," pozdravil nás veselo.
,,Ako sa darí, Bomi? Už neješ žiadne veci s drogami?" spýtal sa ma.
Tak tento zážitok mi pripomínať nemusel. Yoongi naňho škaredo pozrel. Ja som sa len pousmiala a pokrútila hlavou. Hobi mi úsmev oplatil a podal mi kľúče, keďže Yoongi niesol v rukách viac vecí než ja.
,,Tu sú kľúče, v chladničke máte potraviny, bol som na nákupe. Máte tam poriadok, postele sú funkčné ako vždy, dokonca som kúpil nové matrace a vymenil obliečky."
Pri poslednej vete žmurkol a uškrnul sa. Nechápavo som sa naňho aj Yoongiho dívala. Hobi sa buchol do čela, akoby čosi pochopil.
,,Ježiši, to malo byť prekvapko? Kurva, prepáč, Yoongi! To som nevedel!"
,,Drž už hubu, Hoseok. A keď som povedal, že to máš dať do poriadku, matrace si meniť nemusel."
Hobi sa len zasmial, kým ja som ďalej nechápala.
,,Ale musel. Vieš, keď je to prvá jazda, musí byť nový matrac."
,,Ty kokot, my tam nejdeme mať sex!"
Panebože, prečo sme tu?! Len som šokovane otvorila ústa a Hobi sa chytil za hlavu.
,,To... Akože len čistá romantika? Žiadne mechtle chechtle?" pýtal sa.
,,Môžeš držať zobák? Zničil si mi celé prekvapenie," povzdychol si Yoongi.
Hobi sa ešte stokrát ospravedlnil a utiekol preč. Yoongi na mňa pozrel s ľútosťou v očiach.
,,Prepáč, malo to byť prekvapenie. Že dnes prespíme tu a... Mali by sme pekný večer."
Usmiala som sa a odomkla chatu.
,,No... Ja by som bola rada," povedala som nesmelo.
Yoongi rýchlo priniesol všetko dnu a stiahol ma k sebe do náruče. Vzal mi balík čipsov a cukríkov, ktoré som držala, hodil ich na zem a silno ma objal.
,,Sadni si tu a ja to všetko rýchlo pripravím, áno?"
Prikývla som a sadla si na gauč. Yoongi rýchlo pripravili čipsy aj cukríky do misiek spolu s pitím a zapol nejaký film. Sadol si ku mne a pohladil ma po líci.
,,Aj keď to už nie je prekvapenie .... Páči sa ti to?"
,,Páči," prikývla som a pevne ho objala.
,,Si úžasný. Úžasný ochranca a... Úžasný priateľ."
YOU ARE READING
Ochranca
FanfictionBomi je citlivé a ustráchané dievča. Jej život sa zmení vo chvíli, kedy je v nesprávny čas na nesprávnom mieste. A ochrániť ju môže len chladný a strach vzbudzujúci Yoongi. Cover od skvelej @Natty_xx