chapter 13

506 6 7
                                    

Omg ik heb de 1 k gehaald ik ben jullie zo dankbaar geniet van het nieuwe hoofdstuk

Eshter's pov
als ik s'ochtends wakker wordt is Bram al weg. Ik wordt gebeld door Jack en neem op. Ik hoor gekreun en een meisje zijn naam zeggen.

"Jack" Zeg ik ik hoor hem vloeken.

"Het is uit." Zeg ik boos.

"Nee wacht het is niet wat het lij.." En ik heb op gehangen. Ik ben eigenlijk niet heel verdrietig want ik had nog gevoelens voor Bram en het klikte niet. Ik loop zacht de trap af en hoor me oma met Bram praten.

"Mischien is het beter al ik haar in het ziekenhuis onderzoek, ik moet vandaag toch werken." Hoor ik zijn stem zeggen.

"Wil je dat doen dankje ik ben gewoon zo bezorgd, ze heeft vroeger vaker in het ziekhuis gelegen." Hoor ik de bezorgde stem van mijn oma. Wacht hebben ze het over mij Bram komt de gang ik gelopen.

"Goeie morgen." mompel ik en wil langs hem heen lopen. Maar hij houdt mij tegen.

"Eshter ik wil praten, alsjeblieft." ik knik kort en loop mee naar boven. We lopen zijn kamer in en we gaan op het bed zitten.

"Mischien heb je het al gehoord maar ik neem je mee voor controle naar het ziekenhuis." Ik knik

"Dat heb ik gehoord, maar heb je nog geen onslag genomen." Vraag ik verwonderd.

"Nee ik ga niet naar Australië." Ik kijk hem verbaast aan.

"Hoezo niet, ben je niet aan genomen."

"Ik heb het afgewezen ik wil niet zonder jou weg en het ziekenhuis is hier ook goed en het betaalt normaal." Ik wordt gelijk blij en geef hem een knuffel hij lacht en knuffelt me terug. Hij gaat zitten en kijkt weer serieus. Terwijl hij iets achter zijn rug vandaan haalt.

"Wil je me vriendin weer zijn." vraagt hij terwijl hij me een doosje geeft.

"Heel graag." Zeg ik blij.

"Maak het doosje open sukkeltje." ik lach en doe het doosje open er ligt er een ketting in met een hartje en daar een B in. Ik glimlach en hij doet het om bij mij.

"Nu kan iedereen zien dat je van mij bent." Ik lach om zijn uitspraak en hij kijkt nep boos.

"Ik wil je zo graag kussen." Zeg ik hij lacht en geeft mij een kus op mijn wang. Na een minuut kleed ik me om en loop ik naar beneden. Ik groet mijn oma en pak een broodje als ik hem op hem ren ik gelijk naar de wc om te spugen. Bram komt naar beneden gelopen en pakt zijn auto sleutels we zeggen gedag tegen me oma en gaan op weg naar het ziekenhuis. Ik wordt steeds zenuwachter en begin te trillen Bram pakt mijn hand en wrijft gerustellend over mijn hand. hij parkeert de auto en we lopen het ziekenhuis in en hij loopt naar de bali.

"Ik kom het dossier van Eshter de vries ophalen."

"Ze heeft geen afspraak mag ik vragen waarom." Zegt de man achter de bali.

"Ja ze is ziek en daarom wil ik even controleren of alles goed is." Hij knikt en geeft mijn dossier aan Bram hij pakt mijn hand en ik volg hem naar zijn kantoor."

"Ga maar op het bed zitten." Zegt hij

"Is goed dokter Dekker." Grap ik hij grinnikt en pakt wat spullen. hij pakt een spuit en legt die voorzichtig neer.

"Moet dat echt." Piep ik hij kijkt verschrikt op.

"Kut dat mocht je niet zien." vloekt hij "Schat het is voor de zekerheid mischien hoeft het helemaal niet." Stelt hij me gerust ik knik hij neemt me temperatuur op me hartslag en bloeddruk hij schrijft steeds dingen op en ik kijk hem nauwlettend aan hij meet me lengte en gewicht.

"Schat ik ben trots op je bent aangekomen." ik glimlach fake en hij kijkt me trots aan hij schrijft nog wat dingen op en tikt wat dingen op zijn computer.

"Oke schatje." Zegt hij bezorgd "Niet schrikken maar we gaan voor de zekerheid bloedprikken."

"Wat is er iets mis dan." Vraag ik verschrikt.

"Nee ik kan niks verkeerds vinden maar voor de zekerheid." ik knik. Hij loopt weg om de spullen te halen en ik bel me oma. Hij komt terug lopen en ik hang op. ik ga in de stoel zitten en tril licht.

"He babe het komt goed ja ik doe voorzichtig." ik knik en geef hem een kus op zijn wang. Hij doet het lint om mijn arm en ik strek mijn arm en maak een vuist. Hij zoekt de ader en steek voorzichtig de naald in me arm. Ik krimp een beetje in een en naar een paar minuten haalt hij de naald weer voorzichtig uit me arm. Hij geeft er een kus op en ik giechel. Hij loopt naar het lab om het weg te brengen.

Bram's pov
Als ik terug kom pak in me spullen in en doe de spuit in me tas. In het lab zeiden ze dat als de uitslag negatief was moest ik zo snel mogenlijk het medicijn geven. We rijden naar het huis van haar oma ze loopt naar boven om haar spullen te pakken want ze wou graag naar huis. Ik vertel haar oma wat er gebeurt is en stel haar gerust ik pak Esther's spullen en ze loopt achter me aan de auto in. Bij haar huis aangekomen doet ze de deur open en laat me in.

"Kom ik breng je naar bed." Ze kijkt me moe aan en knikt ik leg haar in bed en geef haar een kus.

"Bram doe alsof je thuis ben." Zegt ze glimlachent ik knik en loop naar beneden. Ik bel het ziekenhuis dat ik vandaag niet kan werken ze deden er niet moeilijk over dus dat is makkelijk. Ik kijk wat tv en rondt 6 maak ik eten. Als het klaar is loop ik naar boven en doe de deur zachtjes open. Ze ligt opgerold met een deken over haar heen. Ik glimlach en maak haar voorzichtig wakker.

"Mh wa is er." Mompelt ze. Ik grinnik en ze schiet wakker en wordt rood.

"Wil je eten." Ze knikt en stapt uit bed. Ik pak haar hand vast en ze glimlacht. Als we beneden zijn zet ik het eten op de tafel en ze grinnikt.

"Ik wist niet dat je kon koken." Ik kijk haar verontwaardigt aan.

"Tuurlijk wel." Ze lacht en begint aan het eten. Na het eten vraagt ze verlegen of ik wil blijven slapen ik knik en we gaan ons boven om kleden ze gaat tegen me aan liggen en en ik doe mijn armen om haar heen ik hoor haar regelmatig ademen en niet veel later val ik ook inslaap.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Aug 31, 2019 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

in love with my teacher Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu