chapter 12

430 7 0
                                    

Als ik s'ochtends wakker wordt hoor ik stemmen beneden het is nu half 11 dus het kan best zijn dat ze bezoek heeft ik trek en onsie loop naar beneden. Als ik de woonkamer in kom zit daar een oudere vrouw.

"Hoi oma" zeg ik en geef de andere vrouw een hand rond een uur of 12 gaat de vrouw weg en ik vraag

"mag om 1 uur jack komen."

"Ja hoor maar ik moet over een half uur weg dus de buurman komt even hier heen"

"Ja is goed" en ik kleed me aan. Ik ben 17 maar mijn oma vindt het fijner als er iemand is om op te passen mij maakt dat nooit zoveel uit om half 1 gaat de bel ik doe hem open en daar staat bram.

"Wat doe jij hier." sis ik

"oppassen" zeg hij vrolijk ik loop naar de kamer en hij volgt mij hij geef mijn oma een zoen op haar wang en gaat weg ik doe oortjes in en zet de muziek hard. Na een tijdje zegt hij

"ik snap dat je boos bent maar..." en toen ging de bel ik wil opstaan alleen bram is me voor hij doet de deur open en daar staat Jack hij loopt naar binnen.

"hé schat" zegt hij en geef hem een kus op zijn mond "wij gaan naar boven"

Bram's pov
Esther wil niks tegen me zeggen ik begrijp het wel net als ik begin met praten gaat de deur bel ik doe open en daar staat Jack. Fack ik dacht dat zij niet wist wat er op het briefje stond. Hij geeft haar een kus en een steek van jalozie gaat door me heen ik weet dat het mijn eigen schuld is maar toch. Ze zegt dat ze naar boven gaan voordat ik iets kan zeggen zijn ze al weg ik wil nu gewoon schreeuwen omdat ik zo'n sukkel ben maar dat kan niet dus begin ik alvast aan het eten.

Esther's pov
"was dat meneer dekker"

"Ja hij is de buurman van mijn oma en ze moest weg dus moest hij oppassen."

Dan begint Jack te lachen ik geef hem een stomp en hij begint me te kussen hij duwt me op bed en ik trek zijn shirt uit dan gaat de deur open en staat bram in de deur opening. Ik zeg boos.

"wat doe jij hier"

"Ik hoorde herrie dus ik dacht ik ga even kijken." Zegt hij 'onschuldig'

"Ga weg." Zeg ik boos en hij doet de deur dicht.

"oke dat was akward" Zegt Jack we gaan maar een film kijken tot het half 6 is jack ging naar huis en ik viel inslaap.

Bram's pov
Esther's oma kwam pas om negen uur thuis en ik bleef ook slapen omdat ze dat gezellig vondt. Dus eten we samen rond 6 uur roep ik Esther maar geen reactie ik loop de trap op en doe haar deur open daar ligt ze te slapen ze is echt super schattig. Ik doe haar haar goed en ze wordt wakker.

"wat is er" zegt ze half slapend.

"we gaan eten kom je" Zeg ik zacht

"ja ik kom eraan geef me 5 minuten". Ik knik en loop naar beneden. Ik hoor gestomel op de trap en dan komt ze de keuken binnen en gaat zitten.

"wat eten we" vraagt ze met een schattig half slapende stem."

"Nasi, gaat alles wel goed" vraag ik bezorgd"

"ja hoor ben alleen moe" tijdens het eten stopt ze opeens met eten springt van de stoel af en rent naar de wc en ik hoor haar overgeven. Als ze terug komt vraagt ze stilletjes of ze naar boven mag

"ja hoor ga maar" rondt half negen loop ik naar boven en loop haar kamer op ze slaapt en ziet een beetje wit. ik geef haar een kus. Ik doe de deur zacht dicht en ga ik naar bed en kwartier later gaat de deur open daar staat Esther

"mag ik bij jou liggen ik heb een nachtmerrie gehad" Zegt ze verlegen. ze ziet er echt zielig uit

"kom maar" en ik schuif de dekens opzij. Ze komt liggen en ik doe me armen om haar heen ik kus haar voorhoofd en ze mompelt een weltruste ik zeg ook weltruste en val inslaap.

bewerkt.

in love with my teacher Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu