chapter 9

573 11 0
                                    

een paar dagen later
Gelukkig is Bram weer uit het ziekenhuis en alles is normaal, mijn broer doet weer normaal we hadden wel een paar keer uitval maar niemand deed daar raar over. Vandaag is het maandag dus we hebben weer sb dit keer valt het niet uit. Als de bel gaat loopt iedereen naar binnen als onze hele klas klaar zit is er nog geen leraar de hele klas praat nu door elkaar heen en dan komt er iemand binnen lopen de hele klas is stil.

"hallo meneer" zegt iedereen in koor hij grinnikt en legt al zijn spullen neer. We stellen allemaal vragen als opeens iemand vraagt

"wat is er eigenlijk gebeurt meneer"

"nou" begint hij "ik ben in mekaar geslagen in de disco." 

"oh" zegt iedereen geschrokken. Als de bel weer gaat loopt iedereen weg ik wil net opstaan als bram zegt.

"Ik wil jou nog even zien aan het eind van de dag."

het einde van de school dag
ik loop naar het lokaal van bram en ik nerveus klop

"kom binnen" Zegt zijn warme stem.

"Hoi waarom wou je me zien."

"we moeten het hebben over ons, over die kus." Zegt hij ik kijk hem bang aan bang dat hij gaat zeggen dat hij me niet leuk vindt.

"Ik vindt je leuk." Zeg ik eerlijk. Hij gaat op zijn bureau zitten en trekt mij tussen zijn benen.

"Echt waar." Vraagt hij ongelovig ik knik en kijk naar beneden. hij tilt mijn kin op. En drukt zijn lippen op die van mij en ik beweeg mee naar een paar minuten trek ik terug om adem te halen ik laat mijn voorhoofd op de zijne rusten.

"Ik hou ook van jou." Zegt hij ik kus hem terug en hij drukt me dichter tegen hem aan.

"kom" gromt hij. Ik knik en ik volg hem naar het schoolplein daar staat zijn motor hij stapt op en wenkt me als ik op stap zegt hij.

"hou me stevig vast" Ik grinnik en hou hem strak vast en laat mijn hoofd op zijn rug leunen. Ik krijg het koud en trek me dichter tegen hem aan hij grijnst en ik rol met mijn ogen. Naar een tijdje komen we bij zijn huis aan. als we binnen zijn begint hij me te zoenen eerst voorzichtig dan steeds langer en ruwer hij tikt met zijn lip tegen de mijne voor toestemming ik hou mijn lippen op elkaar en hij gromt gefrusteerd.

"Loop me niet te teasen." Zegt hij hijgend ik grinnik en doe mijn mondt open. Hij kust me nek en begint dan te zuigen ik kreun en hij grijnst tegen mijn nek aan. ik til zijn hoofd op en plant mijn lippen weer op die van hem. Na eent tijdje trekt hij terug en drukt me tegen zijn borst aan.Ik leg mijn hoofd op zijn borst hij is lekker warm en hij ruikt lekker. Het is even stil totdat ik vraag

"hoe moet het nu verder"

"Geen idee mischien een geheime relatie ik ga aan het eind van het jaar stoppen om dokter te worden." Zegt hij

"Dat klinkt als een goed plan" Zeg ik met bekakte stem. Hij grinnikt en kust mijn neus.

"Nu kan iedereen wel zien dat je iemand hebt." Zegt hij grijnzend. Ik kijk hem niet begrijpend aan. Hij wijst naar mijn en ik kijk in de spiegel.

"Je hebt een zuigzoen gemaakt." Zeg ik nep boos hij grinnikt.

"Je bent nu van mijn schat." Ik glimlach en druk een kus op zijn wang. hij pruilt en ik druk een kus op zijn lippen. Hij start een film en ik ga tegen hem aan liggen. En val inslaap.

de volgende ochtend
Ik wordt wakker in een lekker zacht bed als ik besef dat dit helemaal niet mijn bed is dan hoor ik de douche uit gaan Bram komt uit de douche met niks anders dan alleen en handdoek om zijn middel. Ik kijk verlekkerd naar zijn borst.

"Kan je het zien." ik knik en ga weer liggen.

"He schat" Zeg ik "Welke dag is het."

"dinsdag" Zegt hij rustig.

"WAT" roep ik gestresst

"doe rustig ik breng je wel naar school" Grinnikt hij ik glimlach en geef hem een kus en doe mijn ochtend routine. Ik kijk op mijn telefoon en zie dat mijn broer 5 keer heeft gebeld en honderde appjes heeft gestuurd ik app hem terug. Sorry ik was bij veronica en me telefoon viel uit tot vanmiddag.  Als we klaar zijn pakt hij zijn auto en we gaan samen naar school tot morgen zeg ik  druk een kus op zijn lippen en loop snel weg. Ik was er de hele dag met me hoofd niet bij ik dacht de hele tijd aan gister avond. Als ik s'middags thuis kom zitten me ouders in de woonkamer.

"Pap mam" Zeg ik verbaast wat doen jullie hier "we moeten jullie iets belangrijks vertellen we gaan in Amerika wonen zodat we meer thuis zijn.

"WAT dat mag niet ik heb hier een leven en vrienden jullie kunnen niet na 10 jaar gewoon binnen wandelen en dan zeggen we gaan weg" Ik storm verdrietig naar boven en kom de rest van de dag er niet meer van af. Als s'ochtends de wekker af gaat kleed ik me heel stil aan en ga stil weg van huis ik ben de hele dag stil met gym en andere lessen let ik niet op uiteindelijk moest ik van bram nablijven.

tijdens het nablijven
Ik maakte strafwerk totdat "wat is er schat je kijkt de hele dag verdrietig en je moet zelfs nablijven"

"Er is niks." zeg ik

"Lieg niet je kunt het gewoon zien je kunt me alles vertellen dat weet je toch" Zegt hij lieft.

"Maar dit niet het zal je hart breken"  Zeg ik verdrietig.

"vertel het toch maar" Zegt hij rustig ik kijk hem moeilijk aan en haal dan diep adem.

"Ik ga in Amerika wonen" opeens is het doodstil

"ik weet het sinds gister avond begin ik "wil je het" Ik schrik

"tuurlijk niet ik wil niet weg schat ik wil bij jou blijven."

"wat nu"

"geen idee" Zeg ik verdrietig

"je mag gaan" Zegt hij afwezig.

weet je het zeker" vraag ik voorzichtig

"ja" ik sta op een loop weg. Als ik thuis kom ren ik naar boven en ik begin te huilen.

Bewerkt.

in love with my teacher Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu