"ish,dah pergi klub bukannya nak tunggu aku.Yang tak leh blahnya dah pergi ramai-ramai baru nak inform aku.Member apa la macam nie.Sekor sekor perangai serupa hanat.kot la nak inform dekat aku lepastu nanti gerak sekali..mmm tak la..selamat la member aku kalau tak memang aku bedai semua." bebel jungkook .
siapa sahaja yang tak marah.last-last minit baru ajak lepak.lepastu tak tunggu dia pulak tu..Nasib baik sekarang ini dia sudah pun berada diluar rumah iaitu di kedai makan.
"yang aku tahu,aku nak enjoy puas-puas malam nie."
jungkook bersiul-siul sambil berjalan menuju ke keretanya.dalam kepala otaknya hanya memikirkan wanita yang ramai di klub dan tidak sabar untuk berseronok sepuas-puasnya.
tiba-tiba,
pukk!!
"kau apahal doo?" jungkook mengesat darah yang sedikit mengalir di hidungnya.
terkejut juga dirinya.tiba tiba tanpa tahu apa-apa terus dirinya ditumbuk.
"kau tu yang apahal?!"
"ehh dia tanya aku balik.Kau tu yang dah kenapa.Datang -datang terus tumbuk aku.Aku ada buat salah apa kat kau hanat." matanya merah memandang lelaki dihadapannya.
"kau tak buat apa-apa pon" jawab lelaki tersebut selamba.
"sh**t!!! habis tu ?kau gila ke apa datang tumbuk aku!!"
"saja.."
"sial kau nie..!!" jungkook terus mencengkam kolar baju si dia.tangannya dikepal dan diangkat bersiap sedia mahu mendaratkan pada muka lelaki tersebut.
"kau nak tumbuk aku?" provok lelaki itu.
"asal kau ingat aku tak berani ke ha?!"
"kau memang pengecut pon! sbb tu la kau tak bagitahu member-member kau pasal rancangan bodoh kau tu!!"
"ha?rancangan aku?mana kau tahu ha?!" kolar baju lelaki itu dilepaskan.
"aku suga lah!member kau. Dari mana aku tahu kau tak perlu tahu.Yang aku nak sekarang nie, aku nak kau batalkan niat kau tu.Kalau kau masih nak teruskan ,kau bukan kawan aku lagi"
"kenapa kau sampai nak putus kawan bagai ha!sepatutnya kau support aku.Aku kawan kau kau tau tak!kawan kau !dan aku pasti kau faham kenapa aku buat semua nie."
"ya aku tahu.sebab aku tahu la aku tak nak kau buat semua nie sbb aku juga tahu apa akibatnya nanti.lagipon sebelum nie kau hanya cerita pasal kematian hyung kau.hanya hyung kau.kau tak cerita pon pasal rancangan kau nak balas dendam."
"aku tak bagitahu semua bersebab suga."
"sebab apa?sebab kau pengejut?macam tu ke sanggup kau layan dia macam tu jungkook.kau perbodohkan dia?!"
"yang kau nak kata aku pengecut dari tadi kenapa ha?aku bukan pengecut la.kalau aku nie seorang yang pengecut aku takkan buat rancangan nie semua la dan kau tahu dari mana sial pasal benda tu? jihyo?jihyo ke yang bagitahu kau? "
"Ahhhh....! lantak kau la kau nak kata apapon.Yang aku tahu aku tak nak kau teruskan rancangan tu. Titik!"
"hey!kau tu sape ha nak halang-halang aku.kalau setakat member aku pegi mampus lah.member apa macam nie tak support aku dan kau kata apa tadi?nak putus kawan?ok... dengar ehh.."
"ehemm ehemm" jungkook membetulkan kererongkongnya.
"secara rasminya ,aku jungkook tidak pernah kenal langsung lelaki bodoh yang berdiri dihadapan aku nie .Sekian terima kasih.Kau dah boleh blah kot."
"sanggup kau jungkook.aku buat semua nie untuk kebaikkan kau dan isteri kau.aku tak nak kau menyesal dikemudian hari."
"apa?Kau kata apa?aku tak dengar la.lagipon kau nie sapa?aku kenal ke?"
"jungkoook...aku..."
"ok aku tahu dah kau nie sapa.kau nak datang minta sedekah ke?alaaa siannya dia .Mesti lapar tak makan lagi kan.nah duit aku bagi." jungkook melemparkan beberapa keping duit kearah muka suga.
"dah dapat duit kan?shuhhhh..pergi main jauh-jauh.."halau jungkook.
jungkook terus menaiki keretanya pulang . Dirinya sudah tidak ada hati mahu berseronok diklub bersama-sama member- membernya.Suga dibiarkan begitu saja.Dia bukan siapa siapa pon dalam hidup jungkook.
............
"jihyo!!! jihyo!!!!! woi perempuan mana kau?!" jerit jungkook.
jihyo yang sedang berada didapur ketika itu terus berlari mendapatkan jungkook suaminya.
"ya.Awak nak apa?awalnya awak balik.Makan malam saya belum siapkan lagi."
"kau...." rambut jihyo dicengkamnya.jihyo menjerit kesakitan tanpa tahu apa apa.
"awak...sakit awak..lepaskan saya!apa salah saya?!" jihyo sudah menanggis teresak-esak kerana tidak mampu menanggung kesakitan di kepalanya.
"apa salah kau?kau boleh tanya lagi?!" jungkook melepaskan kepala jihyo dengan kuat sehingga terhantuk pada bucu meja.darah pekat mengalir keluar.
"ya.Saya tanya apa salah saya."
"kau tak payah nak buat-buat annoying la."jungkook mengenggam pula dagu jihyo.dia tidak langsung memikirkan kesakitan yang ditanggung oleh jihyo.
"kau bagitahu apa ha dekat suga?!kau bagitahu aku perbodohkan kau ke ha?!"
" aniya..saya tak pernah pon jumpa dia.."
"kau jangan nak bohong. kau sekarang nie pandai dah eh ada scandal dengan dia.Aku buat apa-apa dekat kau terus kau inform dekat dia nanti dia datang la jadi penyelamat kau.ye tak?betul kan apa yang aku kata?"
"aniya..tak betol.."
"apa yang tak betol nya.habis tu macam mana dia boleh tahu kalau kau tak bagitahu dia ha?!"
pang!!
pipi jihyo ditamparnya.
"awak..betol saya tak kenal pon suga tu sapa .macam mana saya nak jumpa dia kalau saya tak kenal di.lagipon saya tak ada pon nombor telefon dia jadi memang betol saya tak pernah jumpa pon dia.lagipon kejadian tu jadi pagi tadi.saya dari pagi tak kelur pon dari rumah." jelas jihyo panjang lepas.pipi kirinya diusap.
"hmm,betol jugak apa yang perempuan nie cakap.." bisik hati jungkook.
"arkhhhh!! lantak la.yang aku tahu kalau kau berani bagitahu sapa-sapa tentang apa yang aku buat dekat kau terutama family kau mampos kau aku kerjakan .Kau faham tak?!"
jihyo menaggis teresak esak.membiarkan soalan jungkook tanpa jawapan.
"hey perempuan.aku tengah cakap dengn kau nie.kau dengar tak?! Takkanlah dah tampar sekali terus pekak!"
"ya,arasoo"
YOU ARE READING
[✓] 𝙅𝙀𝙊𝙉 𝘿𝙀𝙑𝙄𝙇
Fanfiction𝗦𝘁𝗮𝗿𝗶𝗻𝗴 : Song Jihyo with Jeon Jungkook 𝗧𝗵𝗲𝗺𝗲 : Romance Thriller Fanfiction 𝗦𝘁𝗮𝘁𝘂𝘀 : Completed + Jeon devil ! itulah julukkan yang sesuai dengan dirinya apabila dia sanggup menghabiskan sisa usia 20-annya dengan mengahwini seorang...