THE FIRST DAY OF UNIVERSITY🎓 PART3

31 2 0
                                    

Medyada Ji Yong💙 var iyi okumalar..😘

Derslerim bitmiş bahçeye çıkmıştım ama Hwa'nın daha bir dersi daha vardı ve onu beklemek için bir banka oturmuştum biraz arkamda bir kız topluluğu vardı ve oldukça sinir bozuculardı.
Sürekli diğer kızları gömüp kendilerini arşa çıkarıyorlardı bir ara konu Hwa'ya geldi, Hwa'nın okulda bir popüleritesi vardı.
Ve süreklı kıskanılıyordu.
En son konuşulanlara dayanamayıp ayağa kalktım, Fransa'da olsaydım eğer kızlara hadlerini bildirirdim ancak Kore'de g**m yemedi.Bu yüzden yeni bir bank arayışına geçtim.

Ancak heryer doluydu bir yer hariç spor bir arabanın yanına park edildiği bankta yalnızca bir kişi oturuyordu.Bende bankın bir köşesinde oturan adama bakıp bankın diğer köşesine geçtim

Az önceki kızlar bana şaşkın gözlerle bakıyorlardı, belkide demin önlerinde oturuyor olduğumu fark edip "duydu mu acaba?" diye düşünüyorlardır. yani umarım.Çünkü eğer Kore'de ayıplanan bir şey yapıyorsam kendimi çok kötü hissederdim.
Zaman bir türlü ilerlemiyordu sanki daha bir dakika geçmişti ve birde yanımda oturan adam kafasını telefondan kaldırıp şaşkın gözlerle bana, sonra etrafına baktı. Ben onu umursamıyormuş gibi yaptım ama sonra o kalkıp arabasının içine oturdu.Tanrım kötü bir şey mi yapıyordum bu Kore neden bu kadar anlaşılmaz bir ülkeydi.
Yarım saat sonra Hwa geldi.O gelir gelmez hemen olanları anlattım ancak o yaptığımda bir saygısızlık olmadığını söyledi takıldığı yer ise kızların onun hakkında ne söylediğiydi.
Biz konuşurken Dae yanımıza geldi o gelince Hwa artık eve gidebiliriz deyip sevgilisinin koluna girdi. Hwa'yı kolundan asılıp "bir saniye konuşabilir miyiz dedim".

–Anlamadım Dae de mi bizimle geliyor?
–Evet.
–Üzgünüm Hwa ama eve erkek atmana izin veremem.
–Sen neden bahsediyorsun? Sence ben öyle biri miyim?
–Değilsin fakat yeni tanıştığın insanlara çok çabuk güveniyorsun.
–Dae sadece Casper'i alıcak Amabella en fazla oturup biraz
kahve içeriz.
–Pekala.

Böylece Hwa galip gelmişti.

THE FAMOUS/GDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin