İLK "MERHABA"💗

21 3 0
                                    

Medyada Ji Yong var iyi okumalar..😘💚

Sabah koltukta uyanmıştım, telefonda gezinirken uyuyakalmış olmalıydım. Kalkıp Hwa'nın odasına baktım, uyuyordu. Gece yorulduğunu düşünüp kahvaltıyı hazırlamaya koyuldum ancak bugün Hwa'nın dersi yoktu o yüzden kendi yemeğimi yiyip, buz dolabına bir postit yapıştırdım: Ben okuldayım,mikrodalgada  waffle var. Afiyet olsun😋

Üniversitenin önündeydim, neden bilmiyorum ama bu üniversitede beni büyüleyen bir şey vardı.dersimin başlamasına daha 15 dakika olduğundan kantine inip bir şeyler içmeye karar verdim. Bu sırada yanıma Dae geldi, oturup biraz sohbet ettik, bir an içimden ona;"uzun zamandır görüşmediğin arkadaşın gaymis:"demek gelsede bu Woo'ya ait bir meseleydi.

Sınıfa geldiğimde bir kaç kız bana şaşkın şaşkın bakıyorlardı kimi beni dövecek gibiydi, bende akıllılık edip Dae'ye iyice sokuldum.

Dae'nin desın bitmişti ama benim iki Dersim daha vardı. Bahçede dünki bankta oturuyordum birden yanıma spor bir araba yaklaştı ve içinden inen adam yanıma oturdu, araba dünkü arabaydı fakat içinden inen daha bir farklıydı bugün.
Biraz daha baktığımda aslında sadece sakallarını kesmiş olduğunu fark ettim.
Sonra benimle konuşmaya başladı;
–Merhaba.
–Merhaba.
–Sizi dün de görmüştüm sanırım, bu bankta.
–Ahm.. Sanırım evet.
–Koreli değilsiniz sanırım.
–Evet Fransa'dan geldim.Adım Amabella.
–Memnun oldum Amabella, ben Ji yong.
Biraz havadan sudan konuştuktan sonra bana bakıp güldü ve;
–Koreli olmadığın ne kadar belli.
–Gözlerim çekik olmadığı için mi?
Tekrar güldü;
–Kpop da dinlemiyorsun, dimi?
–Evet ama bildiğim birkaç grup var tabi.
–Kim onlar? Sürekli gülüyordu.
Herkesin bildikleri işte BTS, PSY,EXO, BLACKPİNK fln.
–Pekala.yine güldü.
Biz konuşurken ders saatim çoktan gelmişti. "Derse gitmem gerek" deyip oradan ayrıldım.Yüzünde alaycı bir tavır vardı ve hâlâ gülüyordu."görüşürüz Amabella"dedi arkamdan.

Dersim bitmiş bahçeye çıkmıştım. Dae, beni bekliyordu.Tanrım Dae'nin yanındaki Jî Yong'tu.Umarım Jî Yong da bana çöpledikleri yeni müstakbel gardaşım değildir.

Dae beni görünce arabanın kapısını açtı.
Hadi bakalım seni eve ben götürcem.
–Evet Hwa bana haber verdi zaten. Deyip telefonumu işaret ettim.
Arabaya binerken Jî Yong'a baktım ve bana göz kırptı.
Ben olayın şokundaydım onun ise umrumda değildi.
Eve gidince sizi Hwa ya şikayet edicem bay Jî Yong.:)

THE FAMOUS/GDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin