Medyada Jung Woo var iyi okumalar..😘
Bir kaç dakikalık bir yolculuktan sonra yemek yiyeceğimiz restauranta gelmiştik.Adının Jung Woo olduğunu öğrendiğim,"ahiretlik gardaşım"😒bizi bekliyor olacaktı.
Arabada yeterince ısrara uğramıştım umarım Jung Woo söyledikleri kadar "yakışıklı, zeki, zengin, saygılı.... " biridir. Çünkü aksi olursa Hwa'nın benden çekeceği var.Her neyse sonuçta sadece arkadaş olacaktık.Restauranttayken masaların hepsini süzüyordum, sonra Dae benim sağımda duran koltuğu geriye çekti tam oraya oturacaktım ki Dae'nin yanında duran pek de tipim olmayan çocuğun solumda duran sandalyeyi çektiğini fark ettim.
Kendimi gerizekalı gibi hissederek sandalyeye oturdum.Menü'ye bakarken kendimi daha da gerizekalı hissediyordum "umarım bunun içinde böcek yoktur" bakışlarıyla siparişimi verdim.
Sıra yeni arkadaşımla tanışma fastlına gelmişti ilk selamı o verdi;
–Merhaba sen Amabella olmalısın ben Jung Woo genelde "arkadaşlarım" Woo derler.
Neden tanıştığım insanlar sürekli"Sen Amabella olmalısın" diye söze başlıyorlar?Tanrı aşkına Hwa,başka kime benim hakkımda söz ettin?
–Memnun oldum. diyebildim, sonuçta bana başka bir cümle bırakmamıştı.
Gözlerim şimde hızında Hwa'ya döndü. Bundan olmaz. Bakışı attım.Hwa da bana ne var işte bal gibi çocuk. bakışı attı.
–Hwa biz bir lavaboya gidelim mi canım?