Éppen zártam be a pékséget és elindultam haza. Minden rendben ment, viszont még mindig keresek egy megfelelő tánc stúdiót. Őszintén már nagyon hiányzik. Elkezdett fújni a szél így felraktam magamra a pulcsimnak a kapucniját.
Már egy jó ideje sétálgattam amikor is a szél az arcomba fújt egy lapot. Fasza! Levettem magamról a papírt. Már éppen akartam eldobni amikor meglátta mi van rajta.
" HA ÉLETED A TÁNC AHOGY NEKEM IS, AKKOR ITT A HELYED"
" JUNG DANCE STUDIO"
Azonnal elraktam a szórólapot és elhatároztam, hogy holnap, mivel úgy is délutános vagyok, elmegyek ebbe a stúdióban. Nagyon izgultam
...
Másnap nagyon korán felkeltem, annyira izgultam. A plakáton az állt, hogy 8-tól lehet látogatni/beiratkozni. Én felkeltem hajnali 5-kor. Amúgy nagyon közel van a stúdió. Kb. 10 perc gyalog. Gyorsan csináltam magamnak egy kakaót, és leültem a kanapéra, kifele bámultam az ablakom. A napfelkeltét néztem, gyönyörű volt. Hirtelen eszembe jutott az a koreai srác a boltból. Aranyosnak találtam, és fogalmam sincs miért de vannak időközök amikor szüntelenül rá gondolok. Kár, hogy, nem fogunk már találkozni.
Annyira elvoltam a napfelkeltével, hogy el is telt az a 2 óra. Elkezdtem készülődni. Megfürödtem, és felvettem az előre kikészített ruháimat.
Megcsináltam hajamat, ami csak annyiból állt, hogy ki volt engedve. És... elindultam a stúdióban.
Szerencsére hamar megtaláltam. Mikor benyitottam egyből a tánctérre lehetett látni. Nagyon jól nézett ki.
Mocorgást hallottam és hang irányába fordultam. A srác éppen becsukta az ajtót. Valószínűleg nem vette észre, hogy ott vagyok.
- Szia! - köszöntem neki, mire egy kicsit megugrott
- Nagyon megijes..- állt meg a beszédben amikor megfordult. Ez a pékséges srác
- Nocsak! Nem hittem, hogy még találkozunk!- mosolyodott el
- Én sem !- mosolyogtam én is - Emma Henderson vagyok.- nyújtottam a kezemet amit meg is rázott
- Én Jung Koosung, de ezt már tudod.- kuncogott- És mi szél hozott téged?
- Szeretnék beiratkozni a csoportodba- mondtam
- Wow! Nem hittem volna, hogy táncolsz
- De és nagyon szeretek!
- Az egy dolog, ne vedd sértésnek de mindenki elfogult magával. Szóval szeretném látni, hogy mit tudsz- mondta komoly arccal, de mégis kedvesen
- Okés és mikor?-kérdeztem
- Most
- Most? - néztem kitágult szemekkel
- Igen, ha nem gond- mosolygott aranyosan. Úristen az a mosooooly...
- O-okés csak kérek egy percet- mondtam kissé dadogva
- Természetesen
Oké. 1 eléggé rég táncoltam, 2 nem is nagyon ugrik be most egy koreó sem. Najóó Emma szedd össze magadat.
Végül is meg lett a koreó. Ariananának a God is Woman számát kértem. Még nyújtottam előtte egy kicsit, majd belekezdtem.
(Csak a szóló táncot nézzétek az elején😄)
Koosung p.o.v.:
AZTA KURVA! Azt már a boltban is láttam, hogy nagyon csinos csaj, de ezt nem hittem volna, hogy ilyen dögösen tud táncolni. Le sem tudtam venni róla a szememet.
Mikor befejezte majdnem morogtam egyet szomorúan. Kissé lihegve odajön hozzám, kíváncsi kiskutya szemekkel. Nagyon aranyosnak találtam. Megtapsoltam, és esküdni mertem, hogy elpirult.
- WOW! Tényleg nagyon ügyes vagy!- bókoltam neki, igen azt csináltam,de semmiféle hátsó szándékkal, csak azért mert szerettem volna, hogyha a barátom lenne
- Köszönöm!- szól kissé megszeppenve
- És..- húztam még egy kicsit az agyát- Fel vagy véve!!
A hír hallatán, annyira boldog lett, hogy megölelt. Kicsit meglepett, de vissza öleltem.
- Jaj, ne haragudj, csak annyira örülök..- mondta levakarhatatlan vigyorral
- Nem gáz, élveztem..- lány egy másodpercre nem vett levegőt, ahogy én sem. Mit is mondtam én a előbb?
Emma p.o.v.:
MI A SZENT SZAR?? Okés valószínűleg csak véletlen mondta.
- N-na jó.. a-akkor adok egy papírt, amit ki kell töltened, és holnap vissza hoznod. A próbák változóan vannak, úgy gondoltam majd meg beszéljük ezt a munkád miatt. Ja és a csapat. Nem sokan vagyunk, csupán csak 8-an veled együtt, de ez nem zavar engem, egy nagyon jó csapat szerintem meg fogod őket kedvelni- mosolygott rám
- Értem. Holnap mikor hozzam vissza a papírokat?
- Igazából az a munkádtól függ. Nekem bármikor jó. Van, hogy késő estig bent vagyok- vakarja meg tarkóját zavarában
- Okés- mondtam neki- Akkor én szerintem megyek, nem sokára munkába kell menjek-elköszöntem tőle, és elhagytam a stúdiót. Végre ez is meg van!
Sziasztok! Itt van a hivatalos első része a storynak💕💕Remélem tetszett💕😄Kíváncsian várom a véleményeteket❤️
ESTÁS LEYENDO
Dance = Life {Jung Koosung FF.}
FanficEmma Henderson vagyok. 19 éves, és a tánc az életem. Jung Koosung vagyok. 21 éves tánctanár. Emma mindig is a tánc miatt élt. A szülei nem igazán szerették, hogy táncol, mert azt hitték, hogy bajba fog kerülni. Ám Emma titokba mindig is járt ór...