5th

19 1 0
                                    

Emma p.o.v.:

Éppen a buszra pakoltunk befele. Hajnali 3 volt. HAJNALI  3! Marha fáradt voltam, de szerintem nem csak én.

- Jó reggelt mindenkinek! - köszöntött minket ragyogó mosolyával vezetőnk. Hogy van ennek a srácnak ennyi energiája?

Elkezdtünk felszállni a buszra. Koosung a sofőr mellett foglalt helyet, én pedig 2 székkel mögötte. Eldöntöttem, hogy én aludni fogok. De sajnos valami vagy inkább valaki megakadályozta ezt.

- Szia Emma!- ült le mellém

- Szia Koosung! Mizujs?

- Semmi csak gondoltam, hogy megbeszélhetnénk néhány dolgot a táncunkkal kapcsoltban

- Okés persze- ásítottam egyet a végére- Bocsi

- Semmi gond. Megint egész éjjel fönt voltál és tévéztél igaz?

- Nem tehetek róla, hogy Roy Mustang ilyen elbővülő személyiség (szerk.: a legjobb anime a világon az FMA )- nevettünk fel egyszerre

- Szeretem amikor gyerekként viselkedsz, aranyos.- hajtotta le a fejét

- Szeretek gyerekként viselkedni- mosolyodtam el

- Szóval.. akkor van valami ami nem megy a táncban? - nézett fel pár perc múlva

- Hát a vége fele van néhány dolog, de szerintem mivel úgyis fogunk gyakorolni, ezért majd akkor célszerű lenne  erről beszélni.

- Lehet igazad van- mosolygott

- Nekem mindig igazam van- húztam ki magam büszkén,  amire elkezdtünk nevetni.

Néhány percig még beszélgettünk, de utána minden kiesett mert elaludtam.

Nem tudom mennyi idő múlva felkeltem, és azt vettem észre, hogy Koosung vállán fekszem és átölelem az egyik karját, ő pedig a kezemet fogja. Felnéztem és láttam, hogy ő is alszik. próbáltam vissza aludni , de annyira gyorsan vert a szívem, hogy azt hittem ki pattan a helyéről. De inkáb meg sem szólaltam, csak kiélveztem a helyzetet.

Koosung p.o.v.:

Éppen azt meséltem neki, hogy miért és mióta táncolok, amikor észre vettem, hogy nagyon csendben van. Odanéztem és láttam, hogy be van csukva a szeme és kicsit nyitva van a szája. Annyira cuki így. A következő pillanatban azt vettem észre, hogy Emma ráfeküdt a vállamra és átölelte a karomat. Fogalmam sincs mi vezérelt ehhez, de átkulcsoltam az ujjainkat. A világon a leghatalmasabb mosolyával aludtam el. 

Valószínüleg egy vagy két óra múlva felkelltem, de túl lusta voltam ki nyitni a szememet. Mozgólódást éreztem, biztos Emma kezd ébredezni.

- Jó reggelt- szólaltam meg halkan

- Mennyit aludtunk?- érezni lehetett, hogy mennyire zavarban attól, hogy vállamon fekszik, de úgy látszik nem nagyon akar elmozdulni onnan, vagyis ezt gondoltam, mert éppen most ült vissza rendesen a ülésen. 

- Talán 1 órát nem tudom. 

Egész úton beszélgettünk, úgy.. mindenről. Annyira imádom amikor belemerülve mesél nekem kedvenc dolgairól. egyre többet tudunk meg egymásról. 

- Megérkeztünk!- kiáltotta a sofőr. 

A szálloda elött parkoltunk le, és körülbelül 20 perc alatt be is pakoltunk. Szoba felosztásokat kiosztottam, Én Eddyvel, Tomassal pedig Adammel van egy szobába. Tom midenképpen velünk akart jönni, amolyan lelki támogatás képpen. Emma, Lia, és Lily egy szobába kerültek, ugyanis Patriciának valami elhalaszthatatlan utazása volt, de bevallom őszintén nem nagyon érdekelt, örültem neki, hogy nem lesz itt. 

...

Bejártuk a várost. Kisebb csoportokra oszlottunk fel. Eddy este szeretné, ha cserélnék Liával szobát mert szeretnének..öhmm.. tudjátok..szóval igen. Engem cseppet sem zavar hisz Lia Emmával van egy szobába, csak aztán rájöttem, hogy Lily is ott van. 

- Lily!- szólal meg Adam - Tommal ma D&D-t játszunk. Nem lenne kedved csatlakozni?

- De, szívesen.- mosolygott Lily. És ebben a pillanatban nekem is felfele görbült a szájam .


Sziasztok! Igen tudom kicsit megcsúsztam😂😂 Ne haragudjatok!😢 és eléggé rövid is lett a rész.😓Várhatóan már folytatni fogom ezt a storyt. Remélem tetszik😁😊 Nem sokára hozom a következő részt!!

Dance = Life {Jung Koosung FF.}Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang