Minden nagyon jól alakul Koosunggal. Már a csapatban is tudják, hogy együtt vagyunk, bár eléggé nyilvánvaló volt. De nem csak mi vagyunk az egyetlen pár a csapatban, végre Lia és Eddy felvállalta a kapcsolatukat.
Éppen a tánc stúdióba tartunk Koosunggal. Ma fog egy új koreót tanítani, amit Koosunggal együtt találtunk ki. És meg kell, hogy mondjam, kicsit (vagy nagyon),de hátrány volt, hogy együtt voltunk. Nem is akarom mondani, hogy mennyiszer kergetett meg és csók csatáztunk. Már az a baj, hogy én is kezdem érezni, hogy mennyire nagy a szexuális feszültség köztünk. Már vagy 2 hete volt az, hogy elmondtam mi történt velem, de úgy érzem ezért még óvatosabb lett. Nem az baj, hogy még nem csináltam, hanem túl óvatos lett velem szemben. Aranyos , hogy törődik velem, csak már nagyon szeretném, hogy történjen valami közöttünk.
Mikor beértünk mindenkinek köszöntünk, és átöltözünk. Kimentem az öltözőből de minden sötét volt.
- Boldog szülinapot..- kezdtek énekelve kijönni Koosung irodájából. Jézusom.. Hogyan tudtam elfelejteni a saját születésnapomat?
Mikor befejezték az éneklést felkapcsolták a villanyt és elfújtam gyertyákat. Be kell, hogy valljam nagyon meghatott, még könnyek is gyűltek a szemeimbe.
- Nagyon cukik vagytok!!. mondtam nekik
- Koosung ötlete volt. Mindent Ő csinált-mondta Lia
- Elfelejtetted a szülinapodat mi?- kérdezte Koosung kuncogva
- Hát persze - kezdett el mindenki nevetni- Nem is te lennél- puszilt meg Koosung, majd öleltek meg a többiek is.
- Bontsd ki az ajándékaidat!
Mindenki leült a földre én meg elkezdtem kibontani a dobozokat. Liától kaptam egy új toppot, amit nem rég néztem ki vele, Lily és Eddy adtak egy albumot amiben az eddigi emlékeink voltak, Adam és Tom közösen egy úgy próba cipőt adtak. Az utolsó ajándék pedig Koosungtól volt.
- Ez egy instax fényképező?
- Igen. Tudom, hogy mindig is egy ilyet gépet szerettél volna- mosolygott
- Köszönöm szépen! Mindenkinek köszönöm!- köszöntem meg mindenkinek - Tényleg hol van Patricia? Már nem azért, mert hiányozna.
- Az apja megint kikérte mert elutaznak- forgatta meg a szemeit Lia
- Ó hát hogyne- szólaltam meg
- Nem akarom elrontani ezt a kellemes beszélgetést, de el kellene kezdenünk az új táncot.
Mindenki egyhangúan bólintott és felállt. Koosung pedig informálta a többieket.
- Ez egy csoport tánc lesz, amit Emmával találtunk ki- mutatott rám Koosung- Két csoportra lesz fel osztva a társaság. Lesz aki kétszer táncol, de csak azért mert nem lehet nem lehet tudni, hogy ki lesz aki majd nem tud táncolni. Az egyik csoport: Lia, Emma, Tom, Adam és Én. A másik: Lily, Emma, Eddy, Adam és Én. Mindekinek megfelel?- mindenki egyszerre mondta az igent- Akkor kezdjük is az első csoporttal, addig a többiek pihenhetnek.
Elkezdtük a betanulást, vagyis én is segítettem a tanulásban. A koreót a 5 Second of Summer- Youngblood című dalára csináltunk. Szerintem nagyon király lett, és szerencsére tetszett a többieknek is.
A stúdióba körülbelül délután háromkor mentünk, de este nyolckor végeztünk.
- Köszönöm a munkátokat! Holnap a második csapattal folytatjuk. - köszönte meg Koosung
Mindenki átöltözött és elindultak haza. Mi ketten maradtunk csak Koosunggal és bezártunk. Elkezdtük a lakásom fele menni. Koosung sem lakott messze, de én közelebb voltam. Egy barátjánál lakik, találkoztam is vele, de inkább hozzám megyünk, hisz ott egy kicsit nyugodtabb.
Beérve a lakásba, mindketten ledobtuk a táskánkat a kanapéra, és leültünk. Lehet össze kéne pakolni, mert szanaszét vannak a ruháink. Elég sok cucca van itt Koosungnak, amit nem bánok
- Szívem- szólaltam meg - Tudod mire gondoltam?
- Mire?- mosolygott
- Beköltözhetnél
- Hogy mi?
- Beköltözhetnél. Úgyis annyi cuccod van már itt akk..- nem tudtam folytatni ugyanis megcsókolt
- Annak nagyon örülnék- váltunk el, de én egyből folytattam a csókunkat. Koosung lassan eldöntött a kanapén és a derekamat simogatta, de hirtelen elvált és a szemembe nézett.
- Biztos vagy ebben?
- Száz százalékig..- súgtam, és újra megcsókolt de ez már egy kicsit vadabb volt. Megfogta a derekamat és felemelve elvitt a szobába. Lerakott az ágyra és elkezdte a nyakamat csókolgatni.
A ruháink már a földön hevertek. Koosung a csókjaival haladt lefelé, mikor pedig oda ért bejáratomhoz, habozás nélkül belenyalt, amitől egy hatalmasat kiáltottam. Lassan elkezdte tágítani, először egy, majd pedig két ujjal, majd ollózni kezdett. Ez eléggé kellemetlen volt számomra, de hogy a fájdalommal teli sóhajaimat elnyelje, vadul elkezdett csókolni.
Mikor már eléggé felkészített magára, a már előkészített óvszerért nyúlt és felhúzta magára és belenézett a szemembe. Eközben lassan belém ereszkedett.
- Próbálj ellazulni..- csókolta meg a nyakamat, hogy kicsit lazább legyek, megjegyzem jó terv volt.
- Mozoghatsz..- próbáltam megszólalni a hangos sóhajaim közepette
Először lassan kezdett el mozogni, de minden egyes lökésnél hangosan nyögtem. Már mennyire akartam ezt, te jó isten! És meg kell hogy mondjam, hogy eléggé jól is csinálja. Tudom, hogy nincs sok tapasztalatom, de akkor is nagyon Koosung valami fenomenális.
Koosung látta, hogy eléggé élvezem így gyorsabb tempóra váltott. Az egyre gyorsabb lökéseivel egyre többször találta el gyönyörközpontomat, amitől egyre hangosabban kiáltottam fel az eufóriától.
Éreztem, ahogyan megfeszült Koosung egész teste, tudtam, hogy közel van. Ahogyan én is. Nem is kellett sok és egyszerre élveztünk el. Koosung hirtelen a mellkasomra esett.
- Szertelek..- súgta a fülembe majd átfordult a hátára és a mellkasára húzott.
- Én is szeretlek..
Kis idő múlva elaludtunk.
Másnap
Másnap reggel arra ébredtem, hogy Koosung az arcomat simogatja. Lassan kinyitottam az szemeimet, és felnéztem rá.
- Jó reggelt- pusziltam meg
- Jó reggelt - próbált volna megcsókolni, de hogy bosszantsam, elkezdtem kimászni az agyból, de csak akkor jutott, hogy meztelen vagyok, így elkaptam Koosung eldobott pólóját és felvettem
- Nyaaa... puszit szeretnék- kezdett el csücsöríteni
- Nekem viszont mennem kell dolgozni- tetettem szomorú arcot. Ezt megelégelve kiugrott az agyból (meztelenül), és nem érdekel , hogy tegnap ennél intenzívebb dolgok történtek, de elpirultam. Koosung oda sétált átölelt és egy hosszú csókra húzott.
- De még van egy kis időm- mondta pajkosan, mire elkezdett kuncogva, és megfogta a derekamat és az ágyon fojtattuk...
Sziasztok!! Ahogy ígértem ma el is hoztam az új rész😊😄 Hogy tetszett??🤔😑 Remélem élvezhető volt és nem sokára újra jövök.😄😘 Szép napot!!!😘🥰
أنت تقرأ
Dance = Life {Jung Koosung FF.}
أدب الهواةEmma Henderson vagyok. 19 éves, és a tánc az életem. Jung Koosung vagyok. 21 éves tánctanár. Emma mindig is a tánc miatt élt. A szülei nem igazán szerették, hogy táncol, mert azt hitték, hogy bajba fog kerülni. Ám Emma titokba mindig is járt ór...