|2|

2.6K 117 133
                                    

Zapomniałam dodać regulaminu XDD Jutro go zobaczycie w tekście

Pov. Marek

Przypomniało mi się wczorajsze zdarzenie. Odrazu mnie ciarki przeszły. Co ja zrobiłem temu kolesiowi? Przestałam rozmyślać. Wstałem z materaca biorąc dane mi rzeczy i kierowałem się w stronę łazienki. Pod prysznicem rozmyślałem nad tym o czym ten "Wawrzyniak" będzie chciał ze mną rozmawiać. Gdy skończyłem lać wodę, wziąłem ręcznik i obwinołęm się nim wokół pasa. Zabrałem ciuchy. Były to jakieś bokserki, skarpetki, koszulka - trochę za duża i obcisłe czarne spodnie - wejde w nie w ogóle? Ubrałem się i spojrzałem w lustro. Fuuj wyglądam jak gej. Odrazu ściągłem spodnie, bo geje noszą obcisłe. Przebrałem się w stare spodnie - odrazu lepiej. Co z tego, że są brudne chyba nic się nie stanie. Byłem już przygotowany. Zawołałem odrazu tego faceta.  

***

Byłem już pod jego drzwiami. Nie ukrywam , że troche się bałem. Wkońcu nawet nie znam tego człowieka, niewiadomo co mi zrobi. Po chwili przemyśleń co się może stać, a co nie zapukałem. Chciałem już uciekać , lecz usłyszałem głos ,który już był mi znany.

- Wejdź proszę! - pociągnołem za klamkę i wszedłem zamykając drzwi. Pokój był w kolorach jasnoszarych. Naprzeciwko mnie stało białe biurko i dużo roślin wokół. Za biurkiem siedział brunet. Wskazał abym usiadł naprzeciwko niego.

- Siadaj - gdy usiadłem zaczął się dialog

- A więc tak w tym domu , którym aktualnie przebywasz obowiązują pewne zasady - rozsiadł się bardziej na krześle - Mogę Ci je przedstawić? - poruszyłem głową na tak. Byłem zbyt wystraszony.

- Ale więcej życia powiedz tak , a nie machasz głową jak pojebany. - powiedział lekko poirytowany

- Tak - powiedziałem speszony

- Tutaj masz regulamin - podał mi kartkę wyrwaną z zeszytu. Zapisane reguły na kartce były w  miarę starannie napisane. 

- Przeczytasz sam? - wyglądał jakby zaraz miał wybuchną śmiechem. Chyba ma jakieś poczucie humoru.

- Tak - odpowiedziałem z wrogą miną co mi nie wyszło. Zaczął się śmiać głupi.

- Domyślam się , że mina miała być wredna. Była słodka. - uśmiechnął się. Ja tylko pokręciłem oczami. 

- A czekaj! Niekóre podpunkty mogą znaczyć więcej niz myślisz - puścił mi oczko. Ignorowałem to co powiedział i zacząłem czytać. Wyglądał tak: 

 Wyglądał tak: 

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

REGULAMIN

1. Nie wychodzisz poza teren domu.
2. Słuchasz się tylko mnie, bo tylko moje zdanie ma dla ciebie znaczenie.
3. Mówisz na mnie łukasz, łuki.
4. Wykonujesz każda moja zachciankę.
5. Mieszkasz razem ze mna, nigdzie indziej.
6. Zawsze przebywasz, jesteś blisko mnie.
7. Nikt ma nie wiedziec co tu sie dzieje i gdzie dokladnie mieszkasz.
8. Za dobre zachowanie masz nagrody za złe - kary.
9. Nie podważasz mojego zdania.
10. Jesteś moja wlasnoscia.

Nie dotykaj mnie! | KxK |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz