TANITIM

53 6 2
                                    

Kim Min YoungMerhaba ben Kim Min Young 20 yaşında adım gibi minyon tipli yüzü olan belime kadar gelen kahverengi saçlarım ve diğer korelilere göre daha büyük kehribar renginde gözlerim var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kim Min Young
Merhaba ben Kim Min Young 20 yaşında adım gibi minyon tipli yüzü olan belime kadar gelen kahverengi saçlarım ve diğer korelilere göre daha büyük kehribar renginde gözlerim var. Üniverse 1 e gidiyorum. Sınıfta gerçek arkadaşım hiç yok yani sahte arkadaşlıklar... Çikolatalı kurabiye ve çikolatalı süt ,çikolatalı herşeye bayılırım. Zorbalıktan nefret ederim adaletsizliğe hiç gelemem zorbalık  eden karşısında beni bulur.

 Zorbalıktan nefret ederim adaletsizliğe hiç gelemem zorbalık  eden karşısında beni bulur

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  Lee Yoomim
Merhaba, ben Yoomim 20 yaşındayım. Aslında Türküm ama Koreye Üniversitesi okumak için geldim.Bal renginde gözlerim , kestanenin biraz açık tonunda kalçamın 3 cm aşağısında biten saçlarım ve pudra pembesine yakın dusaklarımla harika bir Türk kızıyım. Ama Türklere göre benim gözlerim biraz çekik ve ben Koreli olduğumu düşünüyorum.  Neyse daha sonra öğreneceksiniz.  Gelelim kişisel özelliklerime çok kişilikliyimdir( ilerde ne demek istediğimi anlarsınız), çok güzel bir kızımdır. Adeletsizliğe hiç tahammülüm yoktur."ÇİKOLATALI HERŞEYE BAYILIYORUM ".Fazla kimseye güvenmediğim için neredeyse hiç arkadaşım yok yani Türkiyede. Kore de karşıma kardeşim diyebileceğim birini bulacağıma inanıyorum. (Minmin in en yakın arkadaşı olacak ruh ikizidirler bu arada)

Jeon Jungkook

Adım Jungkook, 20 yaşındayım.  Bad Boys adında çetemizin üyesiyim. Kötü bir çocukluk yaşadığımdan sert birisiyimdir ve aşka olan inancım kalmamıştır. Çikolata parçacıklı kurabiye yemeye bayılırım.  Sarı ve siyah benim favori rengimdir. Bad Boys dan başka arkadaşım yok. Tek gecelik ilişkileri severim.  Kısacası sex düşkünüyüm. Gözüme kestirdiğim avımın peşini bırakmam.  Benim dünyamda "AŞK" saçmalığı yoktur. Ben duygularımla değil beynim ve hormonlarım ile hareket ederim.

Kim Taehyung

Selam baybylerr ben Taehyung ama bana Tae yada V derler. Neden mi tanımmamak için tabiki de yani😎. Jk ve Jimin kadar olmasada çapkınımdır. Yani öfff tamam onlar kadarım. Şimdi sexy bir baby ye hayır demem yani😉.  Neyse kravat koleksiyonu yapmayı severim. Çilekli süt hastasıyımdır.  Aslında aşka inanıyorum ama şuanlık aşık olmayı düşünmüyorum.  Zaten ilerleyen bölümde nasıl bir karizmam olduğunu anlarsınız babylerrr😏

Park Jimin

Selam herkese ben Jimin 20 yaşındayım. Çok çapkın kişiliğimin yanı sıra kırılganımdırda. Ailede tek çocuk olduğumdan istediğim yapılır. Birazcık ufacık da bundan dolayı şımarığımdır. Aşk... Aşka inanıyorum.  Ama karşıma kaderimdeki kız çıkana kadar kafama göre takılmaya devammm. Anladınız siz ne demek istediğimi😆. Açık mavi ve siyah benim favori rengimdir.  Dans etmeye bayılırım.

Min Yoongi

Adım Yoongi ama bana grupta Suga derler.22 yaşındayım. Soğukkanlı ve sertimdir. Hayattaki pek bişeyi umursamam. Ama beni sinirlendirirseniz o zaman olacaklardan korkun derim. Hayat felsefem "UYUMAK".  Basketbol oynamak, piyano çalmak ve rap yapmak uyumak dışında sevdiğim şeyler. Araba koleksiyonum var. E sonuçta zenginiz dimi😏. Bizim bebekler (Jk,Th, Jm) kadar olmasada çapkın ve sex düşkünüyümdür. Ama her zaman değil.

Jung Hoseok

Hi! Ben Hoseok ama grupta J hope derler. 22 yaşındayım. Eğlence denince akla "ben" gelirim. Birazcık sapığımdır. Ama diğerleri benden daha sapık yha! Tamam, tamam itiraf etmek gerekirse Namjoon dan daha sapığımdır. Gözlerime bayılıyorum çünkü çok çekici buluyorum. Vee kızları bence böyle etkiliyorum.He he he...
Dans etmeyi ve rap yapmayı seviyorum.

Kim Namjoon

Adım Namjoon. Ama gruptaki adım RM .22 yaşındayım. Bad Boys çetesinin lideriyim. Alıştığım kişilere karşı iyiyimdir  ama dışardan soğuk görünürüm. Yılışık kızlardan nefret ederim. O ne öyle peşimden ayrılmayan kızlar öğg. Bizim okul hep onlardan dolu hıh hepsi aynı. Gamzelerimle kızları yakar kül ederim. Aslında fazla sapık değilimdir ama sarhoş olduğumda işler o zaman değişiyor. Fazla sapık olurum. Kitap okumayı ve şiir yazmayı severim.

Kim Seokjin

Adım Seokjin. Grupta ve ben öyle istediğimden Jin derler. 24 yaşındayım.  Bad Boys un en büyük ve en yakışıklı karizmatik ve sexy üyesiyim😌. Aslında bizim çocuklar kadar sapık ve sex düşkünü değilim. Sadece eğlencesine. Yemek yemeğe ve yapmaya bayılıyorum. Size bişey diyimmi ben dudağımın kızları çektiğini düşünüyorum ve öylede çünkü çok seksi. Imm  başka bişey yok sanırım, artık gerisi hikayedeee. Aramızda kalsın harika bölümler sizi bekliyor😉.

Evettt karaktelerimizi tanımış olduk. Çocukların fotolarını koyamadım. İlerleyen bölümlerde koyarım. Iyi okumalar. Lütfen oy kullanınnn

I FIND LOVE WİTH YOU ~JK~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin