Arkadaşlar bu geçiş bölümü tatlış okumalar ~
Hala kızla aynı yerdeydik.Ve b-buraya geliyorlardı.Küfür sevmem ama durumumu başka bişey açıklayamaz. Tam anlamıyla sıçmıştım.Eğer dedikleri Bad Boys bu kadar tehlikeliyse benim buradan cesedim çıkardı. Ahh nerden bulaştım ben yaa.
Kız " Aa benim arkadaşım gelmiş ben gidiyim " Kıza bak resmen tüydü ya. Ödlek nolcak.
Yg " Şşt naber " dedi sinsi bir gülüşle.
Min"İyi " Sesimin titremesine dikkat ederek dedim.
Jm " Hyung bu sana kafa tutan kızmı? "
Yg"Evet jimin bu o kız "
Jm"Yaa deme yazık olcak bu güzelliğe " diyip beni tepeden tırnağa süzdü.Jiminin iyi olduğunu sanmıştım çünkü çok güzel bir gülüşü vardı.Aynı Melek gibi ama o, melek değil Şeytanmış. X"Hyunga kafa tuttuğuna göre kendine güveniyorsun heralde " Ne diyo bu tavşan dişli çocuk ( baş karakterimiz de geldiler kkk )
Min " Ne diyon be sen! " Jk"Diyorumki ben senin yerinde olsam hyungun gözüne batmazdım. "
Yg"Tamam yeter Jungkook o anlamıştır heralde. " Biz konuşurken yanımıza nöbetçi öğretmen Young-Soo Hanım geldi.Ahh hocam çok tenks.
Min"Hocam sizden Allah razı olsun.(kızımız imanlı vdhshsjs)
H.Soo"Young kızım iyimisin? " Min"iyiyim hocam siz nasılsınız? " H.Soo"Bende iyiyim canım * younga şaşkın bir şekilde bakar * " * dalmış ve kendine geldikten sonra * Neyse çocuklar hadi sınıflara " Hocanın tuhaf bakışlarına aldırmadan okula doğru ilerlemeye başladım.Arakama baktığımda çocuklarda bana şaşkın ifade ile bakıyorlardı. Ne yani Türkçe öğreniyordum ve Türkler birisi ona yardım edince veya zor durumdan kurtarınca "Allah razı olsun" diyor. Bence tuhaf değil yani anlamadıkları bir dilde söylediğimden belki tuhaf gelmiştir. Tamamm kabul ediyorum çok tuhaf... Ama sonra yüzleri düzeldi. Buradan kaçmam lazım.Sınıfıma doğru giderken çocukluk arkadaşım tatlı sevimli Park Jisungumu gördüm.Ben ona yavru kedi diyorum. Çünküüü çok tatlı ponçik yüzü vayyy.
Js"Mimii bugün geciktin."
Min"Evet minnoşum bazı gerzekler yüzünden geç kaldım.*Arkasını döndüğünde çocukları görmesiyle dona kalır*
Yg"Aaaa bakın burda kim varmış... Bizim Jisungumuz burdaymış.
Yg" Ay pardon kölemiz mi demeliyim acaba" Bi dk bunlar ne diyo benim kedime köle diyor.
Js"Yo-oongi arkadaşımın yanında yapma yalvarırım.Başka yerde ne istersen yaparsın ama lütfen yalvarırım en yakın arkadaşımın yanında yapma."
Min"Nolu ya burda siz kimsinizde Jisunga köle muamelesi yapıyosunuz çabuk defolun burdan."
Jk" Asıl sen hangi cesaretle bize emir verirsin, sen heralde başına ne geliceni bilmiyorsun."
Min"Bana değil ama biraz daha burda durursanız hiç iyi olmicak sizin için!"diyip parmağımla hepsini gösterdim.
Jk"Ne yapabilirsin fındık kadar boyun yani*gülerek söyler*"
Min"Peki bunu sen istedin" Bana ne kendisi kaşındı yapacak bişey yok. Yavaşça ona doğru ilerledim kulağına yaklaştım.Tahmin ettiğim gibi etkilendi😎
Min"İşte bu olur" diyerek dizimi hafif kırıp penisine geçirdim ve onlar nr olduğunu anlamadan ordan yavru kedim ile ayrıldım. Sınıflarımızın önüne geldiğimizde ayrıldık.Ben D ye o ise C sınıfına girdi. Bu konuyu daha sonra hallederiz artık. Sınıfın kapısını açtığımda hocanın derse girmemiş olması bir mucizeydi. Sırama oturup tarih kitaplarımı çıkartırken hoca sınıfa girdi.
H.Jung"Anyeonhaseyo gençler nasılsınız bakalım iki günlük tatildi
siz kesin şimdi benim testlerimi özlediniz o yüzden size 7 tane test çektirdim hemde 100 soruluk."
SINIF:"Yaaa ama hocam, hayır yapmayınn."Bence harika hem soracağım sorularda var.Hayır neden itiraz ediyolar anlamıyorum. Hoca konuşmasına devam edicekken sınıf kapısı çalındı( ne ciddenmi hayır nasıl okulsunuz da sınıf kapısını çaldırabilirsiniz anlamıyorum kkk Ah biliyorum kötü espiriydi)Müdürümüz Min Dong Yul ve yanında üç kişi hemde Bad Boystan Jimin, Jungkook ve *üzgün bir şekilde*Tae
Md"Jee Jung hocam bu öğrenciler artık burda derse girecekler. Hocam sana güveniyorum bu serserileri anca sen akıllandırırsın"
H.Jung"Tabii hocam seve seve yaparım hemde."
Md"Neyse hocam benseni bölmiyim hadi gençler iyi dersler."
Müdür Min Dong Yul kapıyı kapatıp çıktı.
H.jung"Evet~ gençler boş sıraya geçin bakalım." Bi dk sadece benim arkam, önüm ve çaprazım boş. Yaa hayır niye benn
Jk"Tabii hocam geçeriz." Jungkook benim çarprazıma jimin önüme Tae de arkama oturdu.
H.jung"Evet gençler artık başlayalım ne dersiniz, biliyorum test çözmek için yanıp tutuyoşusunuz. Şimdi sizi bu ızdıraptan kutarıcam." Jee Jung hoca testleri dağıtmaya başladı. Aslında o kadar ďa zor değil. Hepsi benim çözdüğüm sorulara benziyor.
******5dk sonra******
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I FIND LOVE WİTH YOU ~JK~
FanfictionKitapta cinsel içerik ve argo kelimeler barındırıyor. Yaşı tutmayan LÜTFEN okumasın. Iyi okumalar😊