6. Bölüm

18 3 0
                                    

Josef yapısı gereği konuşkan ve rahat olsa da yeni bir ortama girdiğinde davranışları tamamen değişirdi. Konuşkan tavrı yerini ciddi ve korumacı bir tavıra bırakırdı tıpkı şimdi olduğu gibi.

Bandu tıpkı söylediği gibi onları yönetim binasına getirmiş ve devasa kapının önünde yalnız bırakarak ve geç kaldığını söyleyerek hızla uzaklaşmıştı, tabi ki giderken bol şans dilemeyi de unutmamıştı. Bu halleri her ne kadar üçlünün hoşuna gitse de o gider gitmez başbaşa kaldıkları devasa kapı yutkunmalarına neden olmuştu.

Josef, Alex ve Arven in yüzlerinde ki hafif merak ve kuşku ifadesine bakarak derin bir nefes aldı. "Pekala çocuklar hazırız ve buradayız, bir sorun çıkmayacağına eminim hem bir sorun çıksa bile bizbizeyiz çözemeyeceğimiz bir sorun olamaz değil mi ?" Dedi Josef. Nadiren sakin ve mantıklı konuşurdu buna gerçekten ihtiyaçları var gibiydi. Büyükleri olarak başını dikleştirdi Josef sonra da vurmak için kapıya yöneldi onun elini kaldırmasıyla sessizce sonuna kadar açılan kapı üçlünün ürpermesine neden olmuştu. Josef bir eline bir de açılan kapıya bakarken içeriden gelen sesle yerinde sıçradı. "Sonunda bizim küçük kaçaklar geldi " üçlü konuşan kişiye baktıklarında konuşmaya devam eden ses " ee girmeyi düşünmüyor musunuz? Yoksa şimdiden küçük köyünüzde olmayı tercih mi ederdiniz? " Diyordu. Bu konuşmayla başlarını dikleştiren üçlü gözlerinde artan kararlılıkla büyük salona girip masasında oturan kadının önüne kadar geldiler. "Merhabalar efendim ben ruh büyüc..." çocuklar sırayla kendilerini tanıtacakları sırada kadın konuşmalarına izin vermeyerek devam etti.

"Evet evet sizi tanıyorum çocuklar. Ruh büyücüsü Arven, ruh şövalyesi Alex ve Josef değil mi ? Bende müdürünüz Rain di Cristinia, kısaca Bayan Rain diyebilirsiniz. Pekala tanıştığımıza göre elimde sizinle ilgili dosyalar var ve bilgilerime dayanarak sizi uyarmam gerektiğini söyleyebilirim. Öncelikle burası bozulmaz kuralları olan bir okul dünyanın en saygın okullarından birindesiniz ve bunu aklınızdan çıkarmayın. Kabul edilmiş düellolar haricinde savaşmak yasaktır yani sevgili Josef kafana göre birileriyle savaşamazsın aksi takdirde kovulursun. Acil durumlar haricinde başında bir ruh kovucu olmadan büyü güçlerini serbest bırakmak yasaktır. Aksi takdirde kavulursunuz gücünüzü kontrol edemiyorsanız sadece ceza alırsınız. En büyük kural ! okulda ki öğrencilerin herhangi bir nedenle birbirini öldürmesi yasaktır. Aksi takdirde cezası ölümdür, umarım anlamışsındır sevgili Alex bu uyarım senin içindi. Dikkatli olmanızı öneririm çocuklar diğer öğrencilerden farklısınız bunu elinizden geldiğince diğer öğrencilerin öğrenmesine izin vermeyin.. " boğazı kuruduğunda çok konuştuğunu anlayan Bayan Rain yutkunarak konuşmasına devam etti aynı zamanda büyüsüyle bir takip küresi oluşturuyordu elinde "bu küreyi takip edin sizleri kalacağınız yerlere götürecek" dedi.
Olayın hızına yetişmeye çalışan üçlü sadece kafalarını sallayarak kafaları karışık bir şekilde küreyi takip etmeye başladı.

...

Bandu son darbesini de rakibinin göğsüne indirirken aklında ki düşünceler parazit gibi çoğalıp aklını işgal etmeye çalışıyordu bir kaç kez adı anons edildiğinde hiçbir şey olmamış gibi mızrağının toza dönüşerek sağ omuzundaki dövmesine karışmasını izledi bu büyü Erza nın ona olan hediyelerinden yalnızca biriydi. Erza' yı okula ilk geldiği günden beri takip ediyor ve koruyordu, onu ilk gördüğünde ruhunda yükselen koruma içgüdüsüne engel olamamıştı o zamanlar bedeninden ölümün kokusunu yayan Erza bir yıl kadar sonra herkesi büyüleyen bir kız olmuştu. O zamanlardan beri Erza yı sürekli takip eden Bandu ise ilk kez bugün tanımadığı kişileri koruduğunu görmüştü ve bu onu hiç olmadığı kadar şaşırtsa da birşey dememişti. Eğer Erza koruyorsa bir nedeni tabi ki vardı ama sorgulamadı ona güveniyordu.

Düello alanından çıkan Bandu, Erza nın odasına doğru ilerlemeye başladı onunla konuşması gereken başka bir konu vardı.

Avcı RuhuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin