Dni mijały, Tae wraz z hoseokiem mieli co raz więcej pracy. Ledwo co mieli na odpoczynek ale jakoś udawało im się odpocząć (a tak przynajmniej jeden myślał). Dziś była kolejna sesja chłopaków, kolejna już dziś. Jungkooka tym razem nie było z tae, bo ten musiał wyjechać z miasta do swojej mamy jej pomóc.Tae ponownie przetarł twarz ręcznikiem, powiem nie tylko źle się czuł to także był chory ale nikomu tego nie pokazywał. Taehyung siedział z spuszczoną głową na specjalnym miejscu dla modeli, otrząsnął się wtedy, gdy hoseok uderzył lekko jego ramię.
- już nasza kolej V, dziwnie wyglądasz. Coś się stało?
Hoseok chciał już wołać o personel ale Tae mu przeszkodził i uśmiechnął się, szkoda że Hoseok nie wie, że Tae jest świetnym aktorem.
- nic mi nie jest Hope, dzięki że się martwisz ale to niepotrzebne, a teraz chodźmy.
Mimo wszystko tae wstał i obydwoje poszli na miejsce gdzie miała być sesja, już po chwili stali a przed nimi błyskały się fleshe i co chwilę ci zmieniali pozy, a Taehyung wyglądał co raz gorzej i gorzej aż nagle opadł na Hoseoka i po prostu zamknął oczy. W oczach Hoseoka malowało się przerażenie i strach. Ludzie z personelu od razu zadzwonili po odpowiednie służby i Tae był już w drodze do szpitala, a Hoseok że nie mógł teraz zostawić młodego samego pojechał wraz z nim w karetce.
_____________
Hoseok siedział na krześle koło łóżka nadal śpiącego Taehyunga. Był zły na siebie, że uwierzył mu w te kłamstwo i zły na młodszego, że doprowadził się do takiego stanu. Starszy próbował dzwonić do chłopaka Tae ale ten nie odbierał. Jego myśli przerwało jedno
- hyung?
Młodszy położył swoją rękę na tą starszego i patrzył się z zmęczeniem w oczach na oczy teraz pełne smutku, nie rozumiał dlaczego
- Tae...dlaczego doprowadziłeś się do takiego stanu? Jesteś cały osłabiony, w twoim organizmie nawet wykryto jakieś tabletki...a wiesz jakie to były tabletki? Odchudzające! Przecież ty jesteś chudy! Nawet nie masz po co się odchudzać!
- przepraszam hyung...
Młodszy spuścił głowę, nie chciałem na niego krzyczeć...
___________
Dziś jak byłam w empiku to znalazłam to:
Znaczy moja przyjaciółka znalazła, jeszcze były z nich płyty z light! A to nie koniec, akurat leciała ich piosenka Fake Love i poznałam army ^^ serio jarałam się tym jak nwm xDD
CZYTASZ
★ na szczyt ★ VHope
Fanfiction[ZAKOŃCZONE] pasja Kim Taehyunga to robić zdjęcia i samemu być modelem. Jung Hoseok lubi być modelem ale czasem też lubi potańczyć lub porapować. Oboje chcą się wybić na Instagramie i obydwu coś złączy i ta więź będzie tak mocna że nigdy się nie roz...