Biliyorum, hyung...bir şarkı sızdırılıyor ve bu rakip grup gibi görünen diğer gurubun üyesine atılıyor...
Ortada şarkıların sızdırılmasından çok daha büyük bir olay söz konusuydu ...
Evet, şarkıların diyorum çünkü eğer bu doğruysa...." Hyung "
Dedim yeni farkettiğim şey için endişem artmıştı.
Baekhyun hafif bir korkuyla gözlerime bakarken devam ettim." Tempo çıkmadan yaklaşık bir hafta önce... Jimin'e bir mesaj gelmişti... "
Baek gözlerini kısıp hafiften kaşlarını çattı. Kötü bir şey diyeceğimi anlamıştı bile.
Devam etmemi söyleyen sessiz ve dikkatli gözlerine baktım." Mesaj da ' EXO'nun şarkısı internete sızacak ' yazıyordu."
Baek'in az önce kısılan gözleri şaşkınlık ve korkuyla açıldığında, anladım ki ursamadığımız o mesaj gerçekmiş . Şaşkın bakışları altında Yutkundum.
" 'Devamında, Magazinler için hazır ol !bir şeyler karışacak... Exo için yeni skandallar. Sizde hazır olun BTS bu hafta Sızacak sarkilariniz var ...'
Gibi bir şey yazıyordu ilk başta şaşırdık ve kafamız karıştı . Hatta bunu diğer üyelerle de paylaştık bir ara hepimiz ciddiye alsakta sonrasında bunun bir seaseng olduğunu düşündük çünkü o sıralar seasenglerden sık sık korkutucu mesajlar geliyordu yada yalan haberler. Ve bizim yakınlarda çıkacak bir şarkimiz yoktu."Baek gözlerini ne yapacağını şaşırmışçasına etrafta gezdirdi. Seni çok iyi anlıyorum ,hyung. Şu an benim bile tüylerim ürperiyor...
" Tae... Yine aynı numaramıydı. "
" Hayır, hyung numaralar farklı. "
Duraksadım cevabı tahmin edebiliyor olmama rağmen yinede sordum,
"Hyung, bu doğru mu?'"
Baek hafiften gözlerini kapatı ve sıkıntılı bir nefes alıp kararsızca bana baktı
" Evet. Tae... 'Tempo' çıkmadan 2 gün önce internete sızmıştı... Ve aslında sadece o da değil bilmediğimiz bize söylenmeyen bir şeyler daha yaşandı ... Ama şirket bir şekilde her şeyi halletti "
Herhangi bir şarkı sızdırılması o şirketin güvenlik ve gizlilik sorununu gözler önüne seriyordu. Özellikle bu şirket en iyilerden biriyse büyük ses getirirdi. En Küçük bir olay ,skandal yada güvenlik sorununda büyük rakamlar kaybediyorlardi hisseler hızla düşüyordu . Bu sektör sadece sanatçılara değil şirketlere karşıda acimasizdi.
Baekhyun ,öfkeyle saçlarını karıştırıp tekrar bana baktı .
"Taehyung... "
Dedi. Sonra gözlerini kaçırdı. Hissedebiliyorum, bu bir şarkıcının ve şirketin yaşadığı küçük görünen, büyük bir sorundu...biliyorum ,hyung...biliyorum...
Yutkundum. o sırada devam etti," Peki, bu size de oldu mu ?! Sizinde şarkınız sızdırıldı mı!? "
Hafiften gulumsedim
"Hyung ... henüz yeni bir şarkı çıkarmadık... bir kaç ay çıkacağımızı da sanmıyorum ."
Exo sunbelerimin sirketi bu sene , yıl biterken şarkı çıkarıyordu ve bighitin 2019 'un nisan -mayis aylarını bekleyecegine adım gibi emindim. Yani mesajda yazan imkansızdı aralık ayında şarkı çıkarmamız mümkün değil.
" Hayır-"
Bir anda Duraksadim. Ben gerçekten aptal olmalıyım belkide böyle bir şey oldu ve benim ruhum bile duymadı ...
Ocak ayında yeni albüm hazırlıklarına baslayacaktik çoğu şarkının alt yapısı ve sözleri hazırdı . Hatta albumun adi bile simdiden belliydi. PERSONA.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVE ME ; GOING CRAZY | BAEK | TAE [Friendship]
Fanfiction♣♣♣ Sizce , hayat ve sevdiklerimiz ne kadar acımasız olabilir ? Bir insan bir insanı ne kadar sevebilir ? İki rakip gibi görünen grup birlesebilir ya da karşı karşıya gelebilir mi? Geleceğe sızan bir geçmiş , iki farklı aşk ... Gözü dönmüş korkus...