| 3 | SEN BENIM EN DEĞERLI KUKLAMSIN VE BU BENIM OYUNUM .

29 8 2
                                    


- BAEKHYUN -

Taehyung yavaşça terkedilmiş evin salonuna yürüyüp etrafı süzüyordu .
Arkasını dönmeden
" Daha önce ben ...burada ölmüştüm "dedi

Şaşkınlıkla gözlerimi kıstım , tanrı aşkına ne demekti bu ?
Sonra bana döndü ve tekrarladı .

" ilk burada ölmustum ..."

Sesindeki titreme , gözlerindeki acı . O gerçekten burada ölüm gibi bir acı çekmiş gibi görünüyordu . Kalbim sizladi Taehyung ile arkadaş olsakta bu tarafını asla görmemiştim .
Bu denli acı çeken gözlerini ilk kez görüyordum. Elimi omzuna koydum
" Tae ..." dedim usulca .
Sonra o bana döndü .
" Bana anlat Tae ... sana yardım etmeye çalışacağım... "
Duraksadı sonra anlık bir kararla bir aptal gibi kocaman sırıtıp konuştum ,
" biliyor olmalısın bu konularda iyiyim ... insanları iyi hissettirmek , tavsiye vermek konusunda...."

Tae gulumsedi .
Sonra dolan gözlerini kirpistirip yere ardından tekrar bana baktı.

" Gerçekten ise yarar mi tavsiyelerin ? Ölen birini geri getirir mi ?"

Gözlerim büyürken devam etti.

" Ya da gerçekten kalbimi iyi hissettirebilirmisin . Aşık olduğum kişinin, gözlerimin önünde öldüğü günden beri acı içinde. Ona iyi gelebilecek bir şeyler biliyor musun ?!"

Kalbim ilk defa hissettiğim garip bir acı ile tekledi.

Diyecek bir sey bulamadım, duyduklarima inanmakta zorlanıyordum ... şaşırmıştım ve çok üzülüyordum bu korkutucu bir şeydi ...
Beynimde onlarca soru ve kalbimde onlarca his baş kaldırıyordu.
Yutkundum .
Sadece " Tae ..." diyebildim sessizce ...

Elini omuzuma koydu

" Hadi ,baekhyun gidelim ."

Dedi bu konuyu kapatmak istermiscesine .
Hala ne yapmam gerektiğini bilmiyordum şaşırmıştım , onunla konuşmak istiyordum bir o kadar da istemiyordum , cunku ona kötü anıları hatırlatıp acı vermekten korkuyordum ...

O sırada tae ne düşündüğümü duymuş gibi konuştu.

" Üzülme Baek , bu 6 yıl önceydi . Artık alıştım . Hem bir sey demek zorunda değil- "

" Konuşalım tae ! Bana her şeyi anlatabilirsin . Bu ağır acıyı yalnız yaşamanı istemiyorum kardeşim! "

Tae gülümsedi ve gözleri az öncekinden çok daha fazla dolmuştu . Kısa bir sure sessizce bana baktı , su an ne düşündüğünü geçmişte neler yaşadığını deli gibi bilmek istiyordum, ne biçim arkadaşım ben öyle onun geçmişine dair doğru düzgün bir sey bile bilmiyordum !!

" BAEKHYUN ..." dedi sessizce sonra yere bakıp derin bir nefes aldı .
" Sana anlatacağım . Söz veriyorum bunu ilk ve son kez sana söyleyeceğim ... ama şimdi değil , Bana biraz zaman ver ..."

Yutkundum ısrar etmem bir aptallık olurdu , bu kolay bir şey değildi ... ne zaman isterse o zaman anlatmasini beklemeliydim...

" Tamam taetae bekleyeceğim ..."


- SEUNMİN -

" Dediğimi anlıyor musun ?!! " dedi aptal patronum bağırarak ,
Sonra çenemden tutup kendine çekti .

" Bu görevi gerçeklestireceksin! Bunu sen yapacaksın !! "
Gözlerim doluyordu. Yutkundum .

" Konus Seunmin . Kabul ettiğini soyle ."

Kalbim korku ile hizlanmisti kabul etsemde etmesemde bunu zaten zorla yaptiracakti, bu pislik .
Sadece acı çektiğimi görmek hoşuna gidiyordu .

SAVE ME ; GOING CRAZY | BAEK | TAE [Friendship]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin