61CHAN94HUN Bu bölümü sana ithaf ediyorum , biricik okuyucum !! Desteğin için teşekkür ederim ♡
" Emekli amcalar gibi gobekli ve kilolusun. Çünkü son combackten sonra domuz gibi yedin ! "
" Yhaa !! Jeon jungkook !!!! " herkes kahkaha atarken o ikisi oturduğu koltukta boğuşmaya başladı.
O sırada hyesu son kağıdı bana vermek üzere yaklasiyorken boğuşan jimin ve jungkook ikilisinden birinin anlık bir şekilde uzattığı bacağına takıldı .Lanet olsun !
Üzerime doğru gelen kızı üyelerin küçük çığlıkları eşliğinde hızlı bir refleksle tuttum ama keşke sadece bununla kalsaydı . Her şey çok hızlı ve aniydi , ayakta olduğum için sert bir şekilde bana çarpan kızı tutmak dengemi kaybetmeme sebep oldu , geri sendelerken ayağım arkamdaki koltuğun köşesine takıldı .
Hayır , filmlerdeki gibi romantik bir sahne değildi bu ! tam tersi, hatta aptalca .
Yere düşerken kızıda çekmiştim ve o da benim sayemde zeminle buluşmuştu .
O yüz üstü ve bende sırt üstü bir şekilde yerde yanyana yatarken üyeler kocaman gözleriyle ve panikle bize bakıyorlardı .
Bense içimden sovuyordum.
Şaşkınlığını ilk yenen jungkook oldu , gülerek yerde yatan bize yaklaşırken ," Taetae ! Düşüşünü görmeliydin !! Karizman yerle bir oldu az önce ! " Dedi.
Kiz gittiginde göreceksin sen jungkook ! ben sessiz kalmayi tercih ederken .
Jin , joogkook 'u umursamayarak Namjoonla beraber
iyi misin? soruları savunuyordu !jimin, jungkook, jhope üçlüsü gülüşlerini tutamasada yongi ustaca kahkaha isteğini saklayıp bana elini uzattı ,
Kız doğrulmuştu ve yerde oturmaya devam ederken alnını tutuyordu .Jin de kıza masum bir gülümsemeyle elini uzatirken
" iyi misiniz ?! " Dedi .
" Ah, şey iyiyim teşekkürler . " Gözlerini jin'in elinden başka bir yere kaçırıp cevaplamisti . Hemen ardindan ise
Jin 'in elini tutmadan ayağa kalkıp üstünü başını düzeltti.
Jungkook yine küçük bir kahkaha firlatmisti . Bu gün keyfi yerindeydi anlaşılan.
Jimin koltuklardaki kırlentlerden birini alip susmasi için jungkook 'a firlatip bana döndü ." Tae , Hyesu senin yüzünden düştü! " dedi benle ugrasmaktan zevk alırcasına , sonra omzuma yalanci bir yumruk attı .
" Sen iyi misin , alnin kızarmış ? "
Jin'in sorusuyla bakislarimizı kıza çevirdik kızın alnının köşesi cidden kızarmıştı .
" Ah, bu nasıl oldu ? Acıyor mu ? "
Dedi jin . Ardından kız çekingen bir ifadeyle gözünü kaçırıp" Hayır ." Dedi
Sonra tekrar jin ' e dönüp " Teşekkür ederim . " diye ekledi ." Tae ilk günden kızı yaraladigin için gidip ilk yardım çantasını al ve onunla ilgilen . "
Namjoon 'un dediğiyle ilk ona ,arkasindan kıza döndüm .
Kız bana bakınca gözlerinde adlandiramadigim farklı bir duygu vardı , şimdilik bunu görmezden gelerek dediklerine odaklandim." h-Hayir , buna gerek yok . Teşekkür ederim . "
diye hafif bir panikle konuşuyorken , Namjoon çoktan diğer üyeleri bir çoban misali önüne katmış egzersiz yapmaya götürüyordu .
Tam kapıdan çıkarken duraksayip bana döndü ." Tae sende hizli ol ve hemen bize katil . Yoksa menajer hyung seni öldürür . " duraksadi " hayir ,ilk beni oldurur "diye kendi kendine hatırlattı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVE ME ; GOING CRAZY | BAEK | TAE [Friendship]
Fanfiction♣♣♣ Sizce , hayat ve sevdiklerimiz ne kadar acımasız olabilir ? Bir insan bir insanı ne kadar sevebilir ? İki rakip gibi görünen grup birlesebilir ya da karşı karşıya gelebilir mi? Geleceğe sızan bir geçmiş , iki farklı aşk ... Gözü dönmüş korkus...