Bu bölümü , kitaplarımı okuduğunu ve beğendiğini çokça hissettiren ve devam etmem için heyecan veren okuyucularımdan baekexom'a armağan ediyorum . O, siz harika okuyucularimdan yalnizca biri . Seni ve sizi seviyorum !!!
Iyi eğlenceler !"Senin su an makyajımı yapıyor ,hatta bitirmiş olman gerekmiyor muydu ?! "
Dedim az önceki olanları görmemiş gibi. Eunmi huzursuzca yerin de kıpırdanıp saçını düzeltirken karşısındaki adama kaçamak bir bakış attı , kızın yüzündeki gergin ifadeyi incelerken istemsizce kaslarimi catip gözlerimi benim yaşlardaki o adama çevirdim. Göz göze geldiğimizde bana garip bir sinirle baktığını farketmemek mümkün değildi.
" U-üzgunum...bir...bir sorun oldu da... bu yuzden yeni gelebildim !" Dedi eunmi.
Buna inanmiyorudum tabiki , kendisi cok beceriksiz bir yalancıydı . Uzun sure once geldigini ve burada o adamla kavga ettigini tahmin edebiliyordum.
Yalnız, bana dik dik bakan su aptali bir yerden tanıyormuş gibi hissediyorum .
Açık kahverengi saçları dolgun dudakları keskin çene hattı ...bu sima ..." seninle daha önce karşılaştık mi ? " dedim adama Eunmi'yi takmayarak .
Yutkundu ve zorla hafif bir gülümseme attı.
" Aynı sirketteyiz. "
"Ahh ..." Dedim anladığımı belirterek .
" Love Shot klibi için ekipte olmalısın . "Hayır klip için hazırlanan bu ekipte onu daha önce gormediğime eminim.
" ah, şey aslında ben Girls Generation 'un özel makyozorlerinden biriyim."
( EXO ile aynı şirkette olan bir kız grubu hatta o grubun üyelerinden Taeyeon ile Baekhyun 2016 yılında sevgiliydi. )Ah, Evet dediğim gibi bizim ekipten değil ... peki o zaman ...
" Ah, anlıyorum o zaman ... burada ne yapıyorsun sete nasıl girdin ? "
Adamın gözlerinde garip bir duygu vardı ama bir anda onu silip yalanci bir gulumseyis atarak.
" Ben Taehyung efendim . Eunmi 'nin eşiyim . Onu sete bırakmıştım ama sonra demem gereken bir şey olduğunu hatırladım. "
Ah, arkadaşımla aynı isme sahip olması nedense sinir bozucu geldi. Soğuk bakışlarla konuştum ,
" Umarim dediğin şey cidden önemlidir . Çünkü çok geç kaldı, kovulacak ."
Ardından gözlerimi Eunmi 'ye çevirdim. Onun gercekten evli olduğuna inanmakta güçlük çekiyordum . Parmağında yüzük bile yoktu . Ya da ,o çok büyük bile değildi , hatta ekipteki en genç çalışan oydu. 24 yaşındaydı .
Sebebini anlayamıyorum ama evli olduğunu bilmeme rağmen eşini görünce garip hissettim.
Evet, biliyordum. Çünkü şirketteki tüm makyezorler evli . Bu makyozlerin ise alınirken ki kriterleri arasındaydı .Ayağımın dibindeki ekranı maaf olmuş telefona ardından Eunmi' ye baktım Taehyung denen çocuğa nefretle bakıyordu.
' Himm... şiddetli geçimsizlik , ha ?
Evlilikte acele etmiş görünüyor... 'Elimde olmadan sinirle içimden bu sözleri geçirdikten sonra yerden telefonu alıp Eunmi' ye uzattım.
" Bir sorun yok değil mi ? Telefon az once duvara feci halde çarptı da ..."
" Ah, hayır . Bay, Byun Baek . Sadece bir kazaydi. "
Eunmi konuşamadan araya yine Tae denen adam girmişti.Bir sey demedim sadece sessizce ve dikkatle bakıp
Eunmi 'ye çevirdim gözlerimi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAVE ME ; GOING CRAZY | BAEK | TAE [Friendship]
Fanfiction♣♣♣ Sizce , hayat ve sevdiklerimiz ne kadar acımasız olabilir ? Bir insan bir insanı ne kadar sevebilir ? İki rakip gibi görünen grup birlesebilir ya da karşı karşıya gelebilir mi? Geleceğe sızan bir geçmiş , iki farklı aşk ... Gözü dönmüş korkus...