Κεφάλαιο 9

141 14 1
                                    

Το επόμενο πρωί ξύπνησα τρομαγμένη από τον εφιάλτη που μόλις είχα δει. Αυτός ο άνδρας που με στιγμάτισε κρατούσε από την χέρι την κόρη μου την αγκάλιαζε σφιχτά και την φιλαγε στα μαλλιά και στα μάτια. Με κοίταξε με ένα αδιευκρινιστο βλέμμα, την έπιασε από το χεράκι της και την πήρε μακριά από εμένα. Έκλαιγα ασταμάτητα και του φώναζα να μου δώσει πίσω την κόρη μου. Αυτός με προσπέρασε έχοντας την Αγάπη μέσα στην αγκαλιά του η όποια χαμογελούσε σε αυτόν τον άνδρα. Τρέμω στην ιδέα ότι μπορεί κάποια μέρα να έρθει η στιγμή όπου η Αγάπη θα γνωρίσει αυτό το τέρας και θα τον αποκαλέσει μπαμπά. Θεέ μου αυτό δεν πρόκειται να συμβεί ποτέ. Είναι ένα τέρας που διαλύει ότι περνάει στο πέρασμά του. Δεν έχει ψυχή είναι ένα απόβρασμα της κοινωνίας.
Ήμουν χαμένη στις σκέψεις μου όταν χτύπησε η πόρτα και μέσα σε κλάσματα δευτερόλεπτου η κόρη μου βρίσκεται στην αγκαλιά μου. Ορκίζομαι ότι αυτές οι στιγμές δεν θα σβήσουν ποτέ από το μυαλό μου. Την φιλαω στο μαγουλάκι της και μυρίζω τα μαλλιά της.
"Ψυχή μου σε αγαπάω"
"Και εγώ μαμά μου πολύ, ολκιθου ότι δεν θα με κθανα αφηθεις ποτέ"
"Το ορκίζομαι μωρό μου είσαι ότι πιο πολύτιμο υπάρχει στον κόσμο για εμένα δεν πρόκειται να σε αφήσω ποτέ"
Ο αδελφός μου με καλημερισε και ένα φιλί στο μέτωπο και με βοήθησε να σηκωθώ από το κρεβάτι. Αφού βγήκαμε από το νοσοκομείο μπήκαμε στο αυτοκίνητο του και επιστρέψαμε στο σπίτι μας.
Μπαίνοντας στο σπίτι αντίκρισα ένα τραπέζι γεμάτο με όλα τα καλούδια του κόσμου.
"Όλα αυτά είναι για εμένα; Δεν μπορώ να τα φάω όλα αυτά θα σκάσω"
"Τότε θα σε βοηθήσουμε και εμείς τι λες καραμελενια μου;"
"Εννοείται θείε μου"
Αρχίσαμε να τρώμε το πρωινό μας.
"Μαρία εχθές το βράδυ που κοιμόμουν απέξω από το δωμάτιο σου ήταν ένας νεαρός, ο οποίος καθόταν σε μια καρέκλα μόνος του  και κοίταγε την πόρτα του δωματίου σου, ασταμάτητα χωρίς να πάρει το βλέμμα του από πάνω της. Μήπως πάει το μυαλό σου σε κάποιον;"
Ακούγοντας τα λόγια του αδελφού μου παραξενευτικα.
" Νίκο δεν έχω ιδέα ποιος μπορεί να είναι "
" Αυτό που μου έκανε την μεγαλύτερη εντύπωση ήταν τα μάτια του. Ήταν καταπράσινα"
"Τι...τι πράγμα; "

Ρία

Απαγορευμένος ΈρωταςWhere stories live. Discover now