Rozdział 1

102 6 1
                                    

- Karolina ruszaj się, zaraz Piotrek będzie skakał- słyszę przyjaciółkę,

- Chwila moment, herbata sama się nie zrobi- odpowiadam Kamili nalewając wodę do kubków. 

Siedzimy w moim pokoju i razem oglądamy pierwszy konkurs nowego sezonu, który odbywał się w Wiśle. Kamila tak jak ja jest wielką fanką skoków.  

- No dajesz Kuba- mówię oglądając już druga grupę- Jak myślisz wygrają to dziś?-zwracam się do przyjaciółki  

- Na pewno to zrobią, kto jak nie oni- wybuchłyśmy śmiechem po słowach Kamy- Patrz, twój Andreas leci- mówi i pokazuje na ekran laptopa, a tam rzeczywiście na belce siedzi Andi  

- Jaki mój, daj mi z tym spokój- odparłam. Kamila od dawna wiedziała, że Andreas mi się podoba (w sumie to jakiej nastolatce, w moim wieku, oglądającej skoki nie podoba się król fioletowej krowy). - ty to lepiej wypatruj swojego Stephanka-  dodałam, po czym wróciłyśmy do oglądania skoków.

Ostatecznie po zakończeniu konkursu wyniki prezentowały się następująco: 

1.Polska

2. Niemcy 

3. Austria 

Po obejrzeniu dekoracji i wszystkich wywiadów Kamila musiała już wracać do domu. Pożegnałyśmy się i odprowadziłam ją do drzwi. Udałam się z powrotem do swojego pokoju. Wzięłam słuchawki, podłączyłam do telefonu, włączyłam muzykę i zaczęłam przeglądać portale społecznościowe. Natrafiłam na zdjęcie z dzisiejszego podium. 

Kiedy zobaczyłam to zdjęcie przypomniały mi się słowa Kamili - ,,twój Andreas"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kiedy zobaczyłam to zdjęcie przypomniały mi się słowa Kamili - ,,twój Andreas". Uśmiechnęłam się i odłożyłam telefon, po czym położyłam się i nawet nie zauważyłam kiedy zasnęłam. 


------------------------------------------------------------------------

I jest pierwszy rozdział :D 

Wiadomo jakiejś spektakularnej akcji od razu nie będzie ale z czasem wszystko się rozkręci :D 

Gwiazdkujcie, komentujcie to naprawdę daję motywacje :D 

Do następnego :D 


Nic nie jest niemożliwe II Andreas WellingerWhere stories live. Discover now